PracaGrupypl.praca.dyskusje › Praca w domu, przez internet, ktoś coś wie?

  • 1. Data: 2003-07-14 17:42:27
    Temat: Praca w domu, przez internet, ktoś coś wie?
    Od: p...@w...pl

    I tak siedzę przy kompie parę godzin dziennie, więc pytam czy... można na tym
    zarobic?

    Ktos wie coś na temat np: płatnego odbierania poczty, odpisywania na e-maile
    czy podobnych czynności?

    Krzycho

  • 2. Data: 2003-07-14 17:58:47
    Temat: Re: Praca w domu, przez internet, ktoś coś wie?
    Od: "mithos" <m...@d...pl>

    > I tak siedzę przy kompie parę godzin dziennie, więc pytam czy... można na
    tym
    > zarobic?

    Np. na Allegro sprzedajac tanio i kupujac drogo.

  • 3. Data: 2003-07-14 18:02:15
    Od: martin <m...@d...pg.gda.pl>

    Użytkownik p...@w...pl napisał:
> [...]
    > zarobic?
    >
    > Ktos wie coś na temat np: płatnego odbierania poczty, odpisywania na e-maile

    Codziennie rano jak się obudzę to leżę sobie godzinkę albo dwie. Można
    na tym zarobić? Nie wiem, na patrzeniu w okno lub pierdzeniu w pościel?
    Jak myślicie?

    --
    martin____________________________Marcin_Ciunelis
    o Pilsner Urquell Drinker o GT Arrowhead Rider

  • 4. Data: 2003-07-14 18:15:35
    Od: a...@w...pl

    > Codziennie rano jak się obudzę to leżę sobie godzinkę albo dwie. Można
    > na tym zarobić? Nie wiem, na patrzeniu w okno lub pierdzeniu w pościel?
> [...]

    Sarkazm czy tez ironia nie do końca zrozumiała i na miejscu :)

    Choćby systemy bannerowe, reklamowe, które wypłacają profity za "oglądanie
    reklam" Co prawda nie za duże, ale zawsze coś :)
    Sposobów zapewne jest wiele, stąd wątek do dyskuzji :)

    Anka

  • 5. Data: 2003-07-14 18:40:33
    Od: "Marek A. Czepil" <m...@m...to>

    Użytkownik zwany Użytkownik, ukrywający się pod adresem:
    <a...@w...pl> napisał:

> [...]
    > "oglądanie reklam" Co prawda nie za duże, ale zawsze coś :)
    > Sposobów zapewne jest wiele, stąd wątek do dyskuzji :)

    ^^^^^^^

    A zarobiłaś na tym, czy tez "znajomy ciotecznej stryjenki szwagra" Ci
    powiedział, ze to fajny sposób? Temat jest wałkowany średnio kilka razy
    w tygodniu i - do tej pory - nie pojawił się NIKT, kto na tym "biznesie"
    zarobił...

    Marek
    (wytnij NOSPAM z adresu)

  • 6. Data: 2003-07-14 18:41:03
    Od: "Marek A. Czepil" <m...@m...to>

    mega rotfl

    Marek
    (wytnij NOSPAM z adresu)

  • 7. Data: 2003-07-14 18:51:53
    Od: "Katarzyna" <k...@p...onet.pl>

    > Codziennie rano jak się obudzę to leżę sobie godzinkę albo dwie. Można
    > na tym zarobić? Nie wiem, na patrzeniu w okno lub pierdzeniu w pościel?
    > Jak myślicie?

    ROTFL
    Myślę, że zarobek Twój w znacznej mierze bedzie zalezał od ilosci pierdów,
    jak i kąta patrzenia w okno
    :-))))

    Pozdrowienia
    Katarzyna

  • 8. Data: 2003-07-14 19:21:21
    Od: "Maciek81" <N...@c...pl>

    Nie ma tak dobrze - o odpisywaniu na maile zapomnij - jakiekolwiek oferty z
    tym zwiazane otrzymasz - oszustwa.
    Sam załapałem się na "telepracę". Polega na korekcji dokumentów ubezp. z
    USA. Duża legalna firma - zarobki - w miarę zaangażowania i dokładności -
    całekiem niezłe - ok. 6 PLN za godzine - lepsze to niz napier***** na
    budowie.
    Powinieneś zająć się handlem - np. Allegro - albo zainwestować we własną
    DG - np. ogródek piwny

  • 9. Data: 2003-07-15 13:14:21
    Od: w <n...@d...sie>

> [...]
    > USA. Duża legalna firma - zarobki - w miarę zaangażowania i dokładności -

    taa... a świstak zawija

  • 10. Data: 2003-07-15 18:23:35
    Od: "shpyo" <s...@w...lub.pl>

    Użytkownik "Marek A. Czepil" <m...@m...to> napisał w
    wiadomości news:beutfv$q9p$1@news.onet.pl...
> [...]
    > powiedział, ze to fajny sposób? Temat jest wałkowany średnio kilka razy
    > w tygodniu i - do tej pory - nie pojawił się NIKT, kto na tym "biznesie"

    mnie udalo sie zarobic okolo 200 zl w niecaly miesiac poprzez klikanie w
    banner zamieszczony na mojej stronie www.
    byl to pp allegro.pl (teraz sie cfaniacza i kosza wszystkich jak sie tylko
    da). zeby zarobic cokolwiek to trzeba najpierw :
    - miec b. dobra strona
    - miec na niej duzo ogladalnosc (500 +)

    shpyo