PracaGrupypl.praca.dyskusje › USM

  • 1. Data: 2003-07-14 18:10:05
    Temat: USM
    Od: " Student X" <s...@w...pl>

    Witam

    Czy to prawda, że aby móc zapisać na Uzupełniające Studia Magisterskie
    (USM) trzeba mieć wyłącznie licencjat, inżyniera, a nie można mieć tytuł
    magistra? A co z tymi magistrami, którzy chcieliby zrobić drugą
    specjalność na tym samym kierunku, ale na innej uczelni bądź po latach -
    czy muszę przerabiać odnowa całe studia?

    W jaki sposób można dokształcać się mając magistra ekonomii? Na co patrzy
    pracodawca (fakultety, studia podyplomowe, własny rozwój i znajomość, ale
    bez papierów)?

    Co myślicie o rocznych studiach (studium) podyplomowych - czy w ogóle
    warto na nie się zapisywać?

    Chciałbym zmienić "profesję" z ekonomisty zarządzającego finansami (takie
    mam wykształcenie) na osobę zajmującą się informatyką (jej zastosowania w
    biznesie, coś na wzór specjalności ekonometria i informatyka, zastosowanie
    informatyki w zarządzaniu, bazy danych, sieci...), zatem co mi radzicie:
    studia podyplomowe (jeśli tak, to jakie i czy warto), nowe studia w trybie
    zaocznym lub wieczorowym (jeśli tak, to lepiej na Wydziałach
    Informatycznych /np. politechnika i tytuł inżyniera/ czy na Wydziałach
    Ekonomicznych o kierunkach Informatycznych /uniwersytety -licencjat)

    Mam nadzieję, że otrzymam od Was pomoc, za którą już teraz dziękuję.

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2003-07-17 10:32:00
    Temat: Re: USM
    Od: " Student X" <s...@w...pl>

    Witam
    Czy mogę liczyć na konstruktywną odpowiedź do mojej wiadomości?
    Pozdrawiam S.X

  • 3. Data: 2003-07-17 10:45:16
    Od: " steer" <s...@N...gazeta.pl>

    Student X <s...@w...pl> napisał(a):

> [...]
    > Ekonomicznych o kierunkach Informatycznych /uniwersytety -licencjat)
    >
    > Mam nadzieję, że otrzymam od Was pomoc, za którą już teraz dziękuję.

    kolejne papierki liczą sie dla mnie tylko o tyle o ile w związku z ich
    zdobyciem czegoś sie nauczyłem. Rynek i tak weryfikuje kwalifikacje i
    będziesz zarabiał tyle ile umiesz. Oczywiście nie mówie tutaj o sferze
    budzeetowej gdzie rzeczywiście liczą sie papierki ...

    poniewaz studia jako takie mają charakter raczej ogólny, polecam studia
    podyplomowe. Podejmowanie kolejnego kierunku na studiach to często
    zaspokojenie swoich ambicji a nie wiedzy.

    steer