PracaGrupypl.praca.szukana › Praca w Poznaniu

  • 1. Data: 2002-10-02 18:37:02
    Temat: Praca w Poznaniu
    Od: "Robert Kucharski" <r...@w...pl>

    Absolwent AE ( 2000 ), biegly niemiecki, komputer, doswiadczenie w handlu,
    zakupach. Teraz przedstawiciel fabrykie mebli na Niemcy.
    R...@w...pl Tel.0605 725 351

    Z powazaniem

    Robert Kucharski

  • 2. Data: 2002-10-02 19:07:41
    Temat: Re: Praca w Poznaniu - drobny cwaniaczek
    Od: "A.B." <b...@k...onet.pl>

    Użytkownik "Robert Kucharski" <r...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Absolwent AE ( 2000 ), biegly niemiecki, komputer, doswiadczenie w handlu,
    > zakupach. Teraz przedstawiciel fabrykie mebli na Niemcy.
> [...]
    Mam propozycje, może więcej osób przestawi sobie zegar np. na 31.12.2099 i
    wtedy wyróżnianie się w ten sposób przestanie mieć sens?