PracaGrupypl.praca.dyskusje › Praca w PKP Telinformatyka

  • 11. Data: 2004-11-03 20:43:03
    Temat: Re: Praca w PKP Telinformatyka
    Od: Sławomir Kawała <s...@a...net>

    On Wed, 03 Nov 2004 18:55:26 +0100
    krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl> wrote:

    > Raczej mysla o duzych firmach. Szczegolow i terminow nie znam - nie
    > ten poziom znajomosci.

    Moze sie myle, ale sadze, ze kolej nie ma sie czym pochwalic. Jakosc
    swiadczonych przez nich uslug (patrzac chocby na lacza) jest mizerna.

    --
    pozdr. Slawek
    JID: slwkk [at] alternatywa [dot] net

  • 12. Data: 2004-11-03 20:57:03
    Od: krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl>

    Dnia Wed, 3 Nov 2004 21:43:03 +0100, Sławomir Kawała
    <s...@a...net> napisał:

    > Moze sie myle, ale sadze, ze kolej nie ma sie czym pochwalic. Jakosc
    > swiadczonych przez nich uslug (patrzac chocby na lacza) jest mizerna.

    A czy ja pisze, ze juz zaraz natychmiast beda swiadczyc uslugi na duza
    skale?
    Maja ogolnopolska siec niezalezna od tpsy,czesto w miejscach gdzie tpsa
    nie ma warunkow na podlaczenia, dosyc intensywnie podnosza jej jakosc i
    wymieniaja sprzet oraz planuja w przyszlosci znalezc duzych klientow spoza
    pkp - konkurencja relacja ceny do jakosci uslug - a po drodze jest szansa
    dla wyksztalconych pracownikow, ktorzy tam sie dostana we wlasciwym
    momencie we wlasciwe miejsce.

    --
    pzdr. Krzysztof
    ## Szczecin - szukam pracy:##

  • 13. Data: 2004-11-03 20:59:56
    Od: Sławomir Kawała <s...@a...net>

    On Wed, 03 Nov 2004 21:57:03 +0100
    krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl> wrote:

    > A czy ja pisze, ze juz zaraz natychmiast beda swiadczyc uslugi na
    > duza skale?

    Nie.

    > klientow spoza pkp - konkurencja relacja ceny do jakosci uslug - a

    Ceny to oni maja fajne od zawsze.

    > po drodze jest szansa dla wyksztalconych pracownikow, ktorzy tam sie
    > dostana we wlasciwym momencie we wlasciwe miejsce.

    I oby dzieki tym specom poprawila sie jakosc uslug. Amen.

  • 14. Data: 2004-11-04 07:37:54
    Od: Daniel <d-wasyl@NO_SPAM.gazeta.pl>

    vaio napisał(a):
    > może wyjdę na laika, ale co to za firma?
    > W jakich miastach ma filie ?

    poszukaj pkp teleinformatyka i znajdziesz

  • 15. Data: 2004-11-04 07:39:38
    Od: Daniel <d-wasyl@NO_SPAM.gazeta.pl>

    http://www.tktelekom.pl

  • 16. Data: 2004-11-04 08:35:53
    Od: Piotr Walaszek <t...@w...pl>

    Daniel wrote:

    > http://www.tktelekom.pl

    Pracuję tam i chętnie się dowiem gdzie się tam tyle zarabia ?

  • 17. Data: 2004-11-06 08:45:41
    Od: "Radek" <o...@p...onet.pl>

    > Mam znajomego ktory tam pracuje, na poczatku zarobki sa raczej kiepskie
    > (nawet bardzo) pozniej sa troche lepsze ok 3-4 tys brutto. Szkolen jest
    > sporo. Jesli chodzi o miejesce pracy to podobno jest fajnie.
    >
    > SLaw

    Ciekawe gdzie sie tak zarabia ?? Pracowalem tam i dopiero po zwolnieniu mam
    te 3-4 tys brutto.
    3-4 tys to zarabiaja jacys pracownicy z 30 letnim stazem. Po studiach mozna
    tam dostac max 1200 - 1300 brutto ;)
    Co do szkolen to praktycznie nie ma zadnych, kolej dawno nie ma na to
    pieniedzy.
    Moim zdaniem niewarte nawet wysylania CV

  • 18. Data: 2004-11-06 23:19:04
    Od: Gabriel <g...@p...com>

    Nie chce Cie zniechecac, ale pomysl o przyszlosci - jak bedziesz szukac
    kolejnej pracy mozesz miec dylemat, czy przyznawac sie w ogole do pracy
    w PKP - dla wielu pracodawcow juz samo PKP oznacza, jakby to ladnie
    nazwac, demoralizacje pracownika. Wiesz, 8 godzin, 5 dni w tygodniu,
    herbatka, ciasteczko... :-)

    Ale co tam - powodzenia, jesli naprawde placa 3-4 tys. to sam chetnie
    zmienilbym pracodawce!

    g.

  • 19. Data: 2004-11-08 11:11:42
    Od: Daniel <d-wasyl@NO_SPAM.gazeta.pl>

    Gabriel napisał(a):
> [...]
    > herbatka, ciasteczko... :-)
    >
    > Ale co tam - powodzenia, jesli naprawde placa 3-4 tys. to sam chetnie

    Ale to nie jest taka sobie siec. nie wydaje mi sie to jest społka z.o.o
    i nie ma nic z pkp wspólnego.po drugie firma pkp ju ni istnieje jest to
    sieć spółek od siebie zależnych. ale jak powesz ze obsługiwałes siec WAN
    na ATM 10GB i konfigurowałes routery z seri 7000 to juz myśle ze
    inaczej na ciebie spojrzą.