PracaGrupypl.praca.dyskusjePraca w PKP Telinformatyka › Re: Praca w PKP Telinformatyka
    From: "Radek" <o...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Praca w PKP Telinformatyka
    Date: Sat, 6 Nov 2004 09:45:41 +0100
    Sender: o...@p...onet.pl@195.117.19.226

    > Mam znajomego ktory tam pracuje, na poczatku zarobki sa raczej kiepskie
    > (nawet bardzo) pozniej sa troche lepsze ok 3-4 tys brutto. Szkolen jest
    > sporo. Jesli chodzi o miejesce pracy to podobno jest fajnie.
    >
    > SLaw

    Ciekawe gdzie sie tak zarabia ?? Pracowalem tam i dopiero po zwolnieniu mam
    te 3-4 tys brutto.
    3-4 tys to zarabiaja jacys pracownicy z 30 letnim stazem. Po studiach mozna
    tam dostac max 1200 - 1300 brutto ;)
    Co do szkolen to praktycznie nie ma zadnych, kolej dawno nie ma na to
    pieniedzy.
    Moim zdaniem niewarte nawet wysylania CV