PracaGrupypl.praca.dyskusjePraca w PKP Telinformatyka › Re: Praca w PKP Telinformatyka
  • Data: 2004-11-08 11:11:42
    Temat: Re: Praca w PKP Telinformatyka
    Od: Daniel <d-wasyl@NO_SPAM.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Gabriel napisał(a):
    > Nie chce Cie zniechecac, ale pomysl o przyszlosci - jak bedziesz szukac
    > kolejnej pracy mozesz miec dylemat, czy przyznawac sie w ogole do pracy
    > w PKP - dla wielu pracodawcow juz samo PKP oznacza, jakby to ladnie
    > nazwac, demoralizacje pracownika. Wiesz, 8 godzin, 5 dni w tygodniu,
    > herbatka, ciasteczko... :-)
    >
    > Ale co tam - powodzenia, jesli naprawde placa 3-4 tys. to sam chetnie
    > zmienilbym pracodawce!
    >
    > g.
    Ale to nie jest taka sobie siec. nie wydaje mi sie to jest społka z.o.o
    i nie ma nic z pkp wspólnego.po drugie firma pkp ju ni istnieje jest to
    sieć spółek od siebie zależnych. ale jak powesz ze obsługiwałes siec WAN
    na ATM 10GB i konfigurowałes routery z seri 7000 to juz myśle ze
    inaczej na ciebie spojrzą.