PracaGrupypl.praca.dyskusje › Praca uszlachetnia...

  • 41. Data: 2007-03-20 07:38:20
    Temat: Re: Praca uszlachetnia...
    Od: Michał <B...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Any User" <z...@u...pl> napisał w wiadomości
    news:etm4gh$3jc$1@opal.icpnet.pl...

    > Lenistwo uszczęśliwia, ale tylko mało ambitnych i/lub mało zdolnych.

    Tylko głupcy zapieprzają na swoich szefów. Każdy pracodawca płaci tylko tyle
    ile to możliwe żeby ludzie nie odeszli a więc sprawiedliwe jest że każdy
    pracownik powinien pracować i się angażować tylko tyle żeby go nie zwolnili
    ...o ile nie znajdzie lepszej oferty bo wtedy sam się zwolni.
    A tak wogóle: goń się trolu ...

  • 42. Data: 2007-03-20 07:44:25
    Od: Michał <B...@p...onet.pl>

    Użytkownik "--==Trotyl==--" <w...@b...pl> napisał w
    wiadomości news:etm9g7$7ut$1@news.onet.pl...

    > Użytkownik "Sky" <s...@o...pl> napisał w wiadomości

    > lenistwo unieszczesliwia okropnie....???????

    Czy może nie jest fajnie usiąść przy grilku, pijąc piwko słuchać jak ptaszki
    śpiewają, bujając się na hamaku słuchać jak mięsko skwierczy((-:) ??? Jak
    chcesz to pracuj tylko do grobu sobie tej twojej mamony nie weźmiesz, ja
    przynajmniej będę miał trochę widokówek z życia. Po pierwsze primo każdego
    przedsiębiorcy ( też i prywaciarza): trzeba zarabiać a nie pracować !

  • 43. Data: 2007-03-20 07:46:44
    Od: Michał <B...@p...onet.pl>

    > Oj nie można się chyba już bardziej mylić...! ;)
    > Co to za "kruche" szczęście które zależy od czyjegoś widzimisię że jesteś
    > lub nie mu przydatny...że mu czymś "usłużysz"? Przecież to danie komuś
    prawa
    > absolutnej władzy nad sobą...jedno wielkie pole do czyjejś tobą
    > manipulacji... ;)

    Cały ten wątek proponuję przenieść na pl.sci.psychologia z zapytaniem - co
    to jest szczęście ((-:) ??
    Innymi słowy nie to jest ładne co jest ładne tylko co się komu podoba, jeden
    lubi rybi łowić a drugi jak mu skarpety śmierdzą ...

  • 44. Data: 2007-03-20 08:49:11
    Od: Any User <z...@u...pl>

> [...]
    > pracownik powinien pracować i się angażować tylko tyle żeby go nie zwolnili
    > ...o ile nie znajdzie lepszej oferty bo wtedy sam się zwolni.

    Tylko głupcy? Ja bym raczej powiedział, że ci, którzy potrafią patrzeć
    daleko w przyszłość. Dalej niż np. rok, przez który nie robią nic innego
    oprócz szukania ciągle nowych ofert. Ale fakt bycia "skoczkiem" również
    wiąże się z brakiem ambicji i odwagi do stawienia czoła ewentualnym
    problemom w obecnej firmie.

    --
    Jak się pracuje w Google:
    http://pracownik.blogspot.com

  • 45. Data: 2007-03-20 09:34:13
    Od: "Tomek P." <a...@y...pl>

    Dnia 20-03-2007 o 08:07:49 Tomek <t...@v...pl> napisał(a):

    > W sumie to nic ale jak czytam wypociny Bylejakiego to mi ciśnienie skacze

    Dlaczego? Zabawna z niego małpka.

    --
    """"""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""
    """"""

  • 46. Data: 2007-03-20 10:03:03
    Od: Tomek <t...@v...pl>

    Tomek P. napisał(a):

    > Dlaczego? Zabawna z niego małpka.

    ja to nie wiem czy się śmiać czy płakać bo jak sie taki do władzy
    dopchnie, a teraz to wszystko możliwe, to normalnie strach się bać.

  • 47. Data: 2007-03-20 10:26:55
    Od: futszaK <f...@g...com>

    On Tue, 20 Mar 2007 09:49:11 +0100, Any User wrote:

    > Tylko głupcy? Ja bym raczej powiedział, że ci, którzy potrafią patrzeć
    > daleko w przyszłość. Dalej niż np. rok, przez który nie robią nic innego
    > oprócz szukania ciągle nowych ofert.

    ci co patrzą naprawde dalekowzrocznie kończą współprace, rejestrują się
    jako bezrobotni, występują o dotacje na otwarcie własnej firmy i ją
    uruchamiają, bo póki co tylko własna, dobrze prowadzona działalność daje
    jakieś gwarancje godnej emerytury (z majatku firmy oczywiście a nie ze
    składek na ZUS)

    > Ale fakt bycia "skoczkiem" również
    > wiąże się z brakiem ambicji i odwagi do stawienia czoła ewentualnym
    > problemom w obecnej firmie.

    istnienie skoczków wpływa również pozytywnie na rynek pracy

    --
    futszaK
    0601061867

  • 48. Data: 2007-03-20 10:39:19
    Od: Any User <z...@u...pl>

> [...]
    > uruchamiają, bo póki co tylko własna, dobrze prowadzona działalność daje
    > jakieś gwarancje godnej emerytury (z majatku firmy oczywiście a nie ze

    Jak się pracownik w pracy stara i awansuje, to z wypłaty może sobie
    uzbierać na całkiem godną emeryturę. Ale do tego potrzebne są ambicje i
    chęć do uczciwej, ciężkiej pracy.

    > istnienie skoczków wpływa również pozytywnie na rynek pracy

    Nooo, chyba w taki tylko sposób, że przedsiębiorcy nie mogą w optymalny
    sposób wykorzystywać posiadanych zasobów ludzkich i muszą zatrudniać
    dodatkowych, normalnie niepotrzebnych pracowników...

    --
    Zobacz, jak się pracuje w Google:
    http://pracownik.blogspot.com

  • 49. Data: 2007-03-20 10:48:43
    Od: "Nixe" <n...@f...peel>

    > Ważna jest nie tylko sytuacja obecna, ale też to, co nas motywuje do
    > pracy. Jeśli np. pracodawca marzy o jachcie, to po jego spełnieniu,
    > również marzenia pracowników mogą się spełnić. Wszystko zależy jedynie
    > od ich uczciwej, ciężkiej pracy i poświęcenia.

    LOL.
    Pokażę Twój post swoim pracownikom.
    Niech się ludzie trochę pośmieją w przerwie na lunch ;-)

    N.

  • 50. Data: 2007-03-20 11:12:31
    Od: "Duch" <n...@n...com>

    "Tomek" <t...@v...pl> wrote in message

    > chyba szczęście to nie efekt tego że się robi, tylko raczej to że co się
    > zrobi będzie komuś przydatne, będzie czemuś służyło. Czyli nie praca dla
    > samej pracy, tylko praca po to żeby coś stworzyć, coś zrobić i poczuć że
    > się zrobiło "dobrą robotę".

    ok, tzn. slusznie piszesz, ze jesli praca nie przynosi efektu to po co ona?
    Ale mozna tez pracowac dla samej pracy, oczywiscie efekt mile wskazany,
    ale sama praca, zajecie sie czyms tez jest wazne. Tak robi czesc emerytow,
    uprawiaja swoje działeczki bo to im daje przyjemnosc, a ze wyrosnie
    merchewka
    i pare kwiatków to dodatkowa przyjemność. Sam ostatnio troche grzebię w
    ziemi :)))
    Az jestem zdziwiony jakie to przyjemne, a kiedys myslalem ze....
    Pozdr,
    Duch