PracaGrupypl.praca.dyskusje › Praca taksówkarza - opłacalna?

  • 1. Data: 2005-05-17 19:21:18
    Temat: Praca taksówkarza - opłacalna?
    Od: "neero" <n...@o...pl>

    Czy praca teksowkarza jest jeszcze opłacalna?
    Orientuje sie ktos na jakim poziomie kształtują sie takie zarobki?

    Pozdrawiam i z gory dziekuje za odp.
    neero

  • 2. Data: 2005-05-17 19:31:58
    Temat: Re: Praca taksówkarza - opłacalna?
    Od: Piotr Przewłocki <p...@p...onet.pl>

    neero napisał(a):

    > Czy praca teksowkarza jest jeszcze opłacalna?

    A myślisz, że teraz to taksówki charytatywnie jeżdzą lub po kosztach
    (czyt. dla przyjemności)?

    Pitt

  • 3. Data: 2005-05-18 15:41:22
    Od: n...@o...pl

    > A myślisz, że teraz to taksówki charytatywnie jeżdzą lub po kosztach
    > (czyt. dla przyjemności)?

    Pytałem raczej czy opłaca sie zaczynać przygode z taxi...jak wiadomo Ci którze
    jeżdza od x czasu maja łatwiej...oraz ile mniej wiecej wynosza zarobki.

  • 4. Data: 2005-05-19 21:31:53
    Od: "Tucz" <t...@p...pl>

    neero wyklikał:
    > Czy praca teksowkarza jest jeszcze opłacalna?
    > Orientuje sie ktos na jakim poziomie kształtują sie takie zarobki?

    ojciec mojej dziewczyny jest taksowkarzem w Warszawie i raczej z tego co sie
    orientuje to jest to malo oplacalny zawod, a pracuje on jako taksowkarz bo
    nic innego nie moze znalezc, ile zarabia miesiecznie tez dokladnie nie wiem,
    ale nie sa to duze pieniadze

    pozdrawiam,
    tucz

  • 5. Data: 2005-05-19 22:06:51
    Od: krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl>

    Dnia Thu, 19 May 2005 23:31:53 +0200, Tucz <t...@p...pl>
    napisał:

> [...]
    > taksowkarz bo nic innego nie moze znalezc, ile zarabia miesiecznie tez
    > dokladnie nie wiem, ale nie sa to duze pieniadze

    Kolega jezdzil w grupie, wychodzil okolo 100 zl dziennie (brutto, przed
    wszystkimi kosztami)za 8-10 godzin siedzenia w wozie. Dopiero jak jezdzi
    dorywczo ( rowniez w grupie)w godzinach "szczytow", ktore poznal
    wczesniej, juz jako dodatek do pracy etatowej, to mu sie to oplaca w
    stosunku do ponoszonych kosztow (DG+ paliwo+ remonty). Mercedes ropniak,
    10-letni, bez rozbudowanej (kosztownej w naprawach) elektroniki, jezdzi po
    3-4 godziny co daje mu 30-50 zl dziennie.

    --
    pzdr. Krzysztof
    ## Szczecin - szukam pracy:##

  • 6. Data: 2005-05-21 08:46:40
    Od: "FREELANDER" <f...@o...pl>

    Mój znajomy zarejestrował sie jako "usługi transportowe-przewóz ludzi etc"
    jeździ jako TAKSI, przeważnie na noce i pod pubami/klubami i powiedział,
    że bez 200pln nie wraca do domu. Ja tego nie pochwalam, się tylko wiedzą
    podzieliłem.

    pozdro
    martiN

  • 7. Data: 2005-05-21 08:53:00
    Od: badzio <b...@n...epf.pl>

    FREELANDER napisał(a):
    > powiedział, że bez 200pln nie wraca do domu. Ja tego nie pochwalam,
    Czego nie pochwalasz?

    --
    Michal "badzio" Kijewski
    JID: badzio(at)chrome(dot)pl

  • 8. Data: 2005-05-24 11:50:57
    Od: "Alan" <s...@g...pl>

    Użytkownik "FREELANDER" <f...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > jeździ jako TAKSI, przeważnie na noce i pod pubami/klubami i powiedział,
    > że bez 200pln nie wraca do domu. Ja tego nie pochwalam, się tylko wiedzą

    Ale ustal i odlicz koszty paliwa i sam fakt ze samochod eksploatujesz.
    Dopiero wtedy pieniadze na czysto podziel przez ilosc godzin spedzonych w
    aucie i powiedz ile wychodzi za godzine.
    A no i powiedz ile znajomy zaplacil za rejestracje i czy nie ponosi
    dodatkowych kosztow (zakladam ze dzial na wlasna reke a nie w korporacji)

    --
    soap [at] go2 [dot] pl
    GG: 3265146 | ICQ: 53767178 | GSM: +48 501800741