PracaGrupypl.praca.dyskusjePraca taksówkarza - opłacalna? › Re: Praca taksówkarza - opłacalna?
    From: "Alan" <s...@g...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Praca taksówkarza - opłacalna?
    Date: Tue, 24 May 2005 13:50:57 +0200

    Użytkownik "FREELANDER" <f...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:d6mshg$ra1$1@news.onet.pl...
    > Mój znajomy zarejestrował sie jako "usługi transportowe-przewóz ludzi etc"
    > jeździ jako TAKSI, przeważnie na noce i pod pubami/klubami i powiedział,
    > że bez 200pln nie wraca do domu. Ja tego nie pochwalam, się tylko wiedzą
    > podzieliłem.

    Ale ustal i odlicz koszty paliwa i sam fakt ze samochod eksploatujesz.
    Dopiero wtedy pieniadze na czysto podziel przez ilosc godzin spedzonych w
    aucie i powiedz ile wychodzi za godzine.
    A no i powiedz ile znajomy zaplacil za rejestracje i czy nie ponosi
    dodatkowych kosztow (zakladam ze dzial na wlasna reke a nie w korporacji)

    --
    soap [at] go2 [dot] pl
    GG: 3265146 | ICQ: 53767178 | GSM: +48 501800741