PracaGrupypl.praca.dyskusje › ebay.pl

  • 1. Data: 2005-05-17 17:35:16
    Temat: ebay.pl
    Od: "Wieslaw" <h...@o...pl>

    Witam!

    Ebay bardzo wczesnie zorientowal sie jakie korzysci moze osiagnac dzieki
    wysikiemu bezrobociu w Polsce. Oferuje prace przez szesc miesiecy za darmo!
    http://www.jobpilot.pl/misc/adframe/jobpilot/7d5/11/
    1271996.htm

    Consolidated net revenues increased to a record US$935.8 million for the
    quarter ending in December 2004. Consolidated net income for the quarter was a
    US$205.4 million. Gross merchandise sales were a US$9.8 billion and new
    listings totaled a record 404.6 million!

    For our newly opened Polish office based in Warsaw, we are looking for a

    Internet Marketing Intern (full time)
    starting as soon as possible for min. 6 months, no salary

    Chyba nagram to na kamere wideo i wysle do "Smiechu Warte".

    Wieslaw

  • 2. Data: 2005-05-18 06:28:29
    Temat: Re: ebay.pl
    Od: "Detrox" <d...@g...pl>

    Użytkownik "Wieslaw" <h...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Ebay bardzo wczesnie zorientowal sie jakie korzysci moze osiagnac dzieki
    > wysikiemu bezrobociu w Polsce. Oferuje prace przez szesc miesiecy za

    Żałosne!!!

    --
    Detrox

  • 3. Data: 2005-05-18 21:33:32
    Od: "taoo" <f...@w...pl>

    Użytkownik "Wieslaw"

    > Ebay bardzo wczesnie zorientowal sie jakie korzysci moze osiagnac dzieki
    > wysikiemu bezrobociu w Polsce. Oferuje prace przez szesc miesiecy za
> [...]

    od samego początku ebay.pl mi się nie podobał!!

    --
    taoo
    http://taoo.boo.pl/

  • 4. Data: 2005-05-23 06:03:45
    Od: Tobi <t...@p...onet.pl>

    Wieslaw wrote:
> [...]
    > starting as soon as possible for min. 6 months, no salary
    >

    > Chyba nagram to na kamere wideo i wysle do "Smiechu Warte".

    Chyba nie znaleźli frajera: "Internet Marketing Intern (full time)
    starting as soon as possible for min. 6 months, 2000 PLN/month" :)

    Tobi

  • 5. Data: 2005-05-23 10:07:39
    Od: h...@o...pl

    > Chyba nie znaleźli frajera: "Internet Marketing Intern (full time)
    > starting as soon as possible for min. 6 months, 2000 PLN/month" :)

    W zeszlym tygodniu napisalem do nich zeby dali chociaz miseczke ryzu dzienne.
    Wlasnie minute temu dostalem maila:

    -----------
    Dear Wieslaw,
    It was initially thought as apprentice agreement, however we changed it now to
    an intern agreement with a remuneration of 2000 PLN/month. You may apply if
    you like.
    Best regards,
    Tanja
    --------

    A wiec coz. Zartobliwie mowiec przekonalem Ebay.Com ze w Polsce na darmosze
    nie pojada. Bardzo mnie cieszy to male "zwyciestwo". Ale jednoczesnie z
    drugiej strony swiadczy to pozytywnie o ich kulturze, gdyz w ich odpowiedzi
    nie ma zadnej zlosliwosci.

    Wieslaw

  • 6. Data: 2005-05-24 11:48:38
    Od: "Alan" <s...@g...pl>

    Użytkownik <h...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]

    Ciekawe jakie obowizki bedzie miala osoba na tym stanowisku.

    --
    soap [at] go2 [dot] pl
    GG: 3265146 | ICQ: 53767178 | GSM: +48 501800741