PracaGrupypl.praca.dyskusje › Praca przez INTERNET, atrakcyjne warunki

  • 1. Data: 2006-04-06 18:20:16
    Temat: Praca przez INTERNET, atrakcyjne warunki
    Od: p...@w...pl

    Szukasz pracy w domu?, chcesz skutecznie zarabiac?. Chcialbym
    zaoferowac Ci prace, dzieki której bedziesz zarabiac srednio 500
    zl tygodniowo za pomoca
    internetu, spedzajac w nim zaledwie 1-2 godziny dziennie. Zarobki
    moga byc oczywiscie wyzsze,
    a wszystko zalezy tylko od Ciebie. Jezeli jestes zainteresowany(a)
    propozycja wyslij emaila z
    tematem 'szansa' na

    adres: p...@w...pl

    Odwiedz moja strone intrernetowa,aby dowiedziec sie wiecej
    na temat MLM:
    url: http://przemo86.webpark.pl/

  • 2. Data: 2006-04-06 18:39:42
    Temat: Re: Praca przez INTERNET, atrakcyjne warunki
    Od: Rafał Wawrzycki <rwawrzycki@WYWAL_TOwp.pl>

    Dnia 06 kwi 2006 w liście
    [news:1144347616.231562.254140@u72g2000cwu.googlegro
    ups.com]
    [p...@w...pl] napisał(a):

    > adres: p...@w...pl

    Uwaga! Oszust i spamer!

    > Odwiedz moja strone intrernetowa,aby dowiedziec sie wiecej
    > na temat MLM:

    O tym gównie to my wiemy całkiem dużo. I więcej nam nie trzeba.

    --
    Nie pozdrawiam,
    Rafał Wawrzycki

    http://prw.terror404.net/rwawrzycki/

  • 3. Data: 2006-04-06 18:54:12
    Od: Maciek Sobczyk <m...@d...doPLer>

    p...@w...pl napisał(a):
    > Bosheeee,
    > jakie znowu oszustwo, czemu wypowiadasz sie na temat o którym
    > pojecia tak naprawde nie masz i nic o tym nie wiesz.
    > I nie bedziesz mial dopóki sie nie przekonasz, ze system MLM
    > dziala =/

    czy to autoresponder?

  • 5. Data: 2006-04-06 19:08:03
    Od: "p...@w...pl" <p...@w...pl>

    nie, ale mnie 2-ch atakuje jednoczesnie, wiec odpisuje im to samo,
    NIE jestem zadnym OSZUSTEM, mialem mieszane uczucia, ale
    spróbowalem i wiem, ze system MLM dziala, nikogo nie chce
    nabierac, to jest ludzi osobisty interes czy tez chca sprobowac, czy
    nie
    ja wiem, ze warto
    pzdr.

  • 6. Data: 2006-04-06 19:23:01
    Od: badzio <b...@n...epf.pl>

    p...@w...pl napisał(a):
> [...]
    > spróbowalem i wiem, ze system MLM dziala, nikogo nie chce
    > nabierac, to jest ludzi osobisty interes czy tez chca sprobowac, czy
    To sie glabie naucz ze ta grupa nie sluzy do spamowania. Zreszta... i
    tak juz poszlo do abuse
    --
    Michal "badzio" Kijewski
    JID: badzio(at)chrome(dot)pl

  • 7. Data: 2006-04-06 20:48:43
    Od: "Desoft" <[wspak]tfoseD@interia.pl>

    Uzytkownik <p...@w...pl> napisal w wiadomosci
[...]

    Nie rozdawaj tak tej pracy bo braknie dla Ciebie.
    Zarób sobie, i jedz na Kanary albo gdzie tam lubisz.

    Desoft

  • 8. Data: 2006-04-06 21:10:29
    Od: Rafał Wawrzycki <rwawrzycki@WYWAL_TOwp.pl>

    Dnia 06 kwi 2006 w liście
    [news:1144349992.744924.17270@t31g2000cwb.googlegrou
    ps.com]
    p...@w...pl [p...@w...pl] napisał(a):

> [...]
    > pojecia tak naprawde nie masz i nic o tym nie wiesz.
    > I nie bedziesz mial dopóki sie nie przekonasz, ze system MLM

    Gdybyś czytał tą grupę, wiedziałbyś że tacy dobrodzieje ja ty nie są tu
    mile widziani. Takich jeleni są setki i, niestety, wypisują te swoje
    bzdury kilka razy na tydzień.
    Naszą rolą jest ostrzeganie niedoświadczonych użyszkodników internetu
    przed takimi palantami jak ty.
    Sam się dałeś nabrać na kit zwany MLM (HerbaLife, Amway itd.), ale nie
    licz że tutaj znajdziesz podobnych sobie patałachów...

  • 9. Data: 2006-04-06 21:12:43
    Od: "p...@w...pl" <p...@w...pl>

    OOOOOOOOOOOOOOK,
    nie bede sie pchal tam gdzie mnie ne chca,
    choc mam dobre intencje,
    szanuje
    i sam sie zdelejtuje=)
    ale i tak zalujcie=P

  • 10. Data: 2006-04-06 21:42:40
    Od: Kira <c...@e...wytnij.pl>

    Re to: p...@w...pl [6 Apr 2006 11:20:16 -0700]:

    > Szukasz pracy w domu?, chcesz skutecznie zarabiac?.

    http://cyber-girl.net/kup-pan-raport/

    Kira