PracaGrupypl.praca.dyskusje › Praca przez INTERNET, atrakcyjne warunki

  • 11. Data: 2006-04-06 22:01:20
    Temat: Re: Praca przez INTERNET, atrakcyjne warunki
    Od: Kira <c...@e...wytnij.pl>

    Re to: p...@w...pl [6 Apr 2006 11:59:52 -0700]:

    > Bosheeee

    Miło mi, Kira.

    > jakie znowu oszustwo

    Idiotyczne. Znaczy wiesz, takie dla 13-latków albo dla tych,
    którzy zupełnie nie używają własnego mózgu.

    A... ile masz lat?

    > czemu wypowiadasz sie na temat o którym pojecia tak naprawde
    > nie masz i nic o tym nie wiesz.

    No, skoro ty się możesz wypowiadać na temat, o którym nie masz
    zielonego pojęcia - to czemu inni nie?

    > I nie bedziesz mial dopóki sie nie przekonasz, ze system MLM
    > dziala =/

    Owszem.
    Działa.
    Ale ten twój kant nie ma najmniejszego związku z MLM.

    Kira

  • 12. Data: 2006-04-07 05:43:01
    Od: czarny <m...@f...art.lp>

    p...@w...pl napisał(a):
    > nie, ale mnie 2-ch atakuje jednoczesnie, wiec odpisuje im to samo,
    > NIE jestem zadnym OSZUSTEM, mialem mieszane uczucia, ale
    > spróbowalem i wiem, ze system MLM dziala, nikogo nie chce
    > nabierac, to jest ludzi osobisty interes czy tez chca sprobowac, czy

    Heh, niech ktoś podrzuci mu link do strony Kiry,
    może jeszcze nie jest za późno na uratowanie kolejnej duszy

    --
    czarny
    .:: www.czarnobiale.pl ::.

  • 13. Data: 2006-04-08 10:40:54
    Od: Katha <k...@p...onet.pl>

    p...@w...pl napisał(a):
    > Szukasz pracy w domu?, chcesz skutecznie zarabiac?

    Przemo...nie znudziło Ci się jeszcze ???
    Siepiesz się z tym ogłoszeniem jak za przeproszeniem
    wsza po kocie ;).
    Weź się Bracie do czegoś konstruktywnego. Ty zdaje się
    coś tam studiujesz ? Może byś tak usiadł do książek ???

    Pozdrówka
    --
    Katha
    k...@p...onet.pl