PracaGrupypl.praca.dyskusjePraca po pracy › Re: Praca po pracy
  • Data: 2010-09-12 19:23:16
    Temat: Re: Praca po pracy
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:i6idc6$ep1$1@node1.news.atman.pl iop <...@2...dd> pisze:

    > Mam pracę - jak większość z Was.
    To bardzo ładnie, że masz pracę.

    > zajmuję się komputerami i chyba znam się na tym co robię
    Znaczy się czyścisz je, odkurzasz?
    Pytam, bo nawet OE nie potrafiłeś skonfigurować poprawnie.

    > mam znajomych którzy chcą żebym dla nich również pracował.
    To pracuj, komputery brudzą się, jak i inne sprzęty.

    > Przez to mam duże nieprzyjemności w pracy na
    > etacie.
    Jakie konkretnie?
    I skąd w pracy wiedzą co robisz w czasie wolnym od świadczenia pracy dla
    wymienionego pracodawcy?

    > Jak to się ma do rzeczywistości.
    Nie wiem, czy to jest pytanie, bo forma niby pytająca, ale na końcu powinien
    sie znajdować znak "?" a nie ".".
    Tak czy inaczej do rzeczywistości ma się to tak, jak ty wiesz najlepiej.

    > Chciałbym w przyszłości otworzyć swoją firmę
    To wspaniale.

    > ale widzę, że ludziom zazdrość zżera czasami
    > rozum,
    Owszem, bywa.

    > nie potrafię siąść i nic nie robić jak inni, albo leżeć
    > przed tv.
    Nie martw się - łatwo się nauczyć.

    > Poświęcić się dla nich, mieć jeden etat i umrzeć z nudów ?
    A cóż to za poświęcenie niby, łaskawco?

    > Cholera nie dam chyba rady. Życie mam tylko jedno.
    Tym się nie wyróżniasz.

    > Jak to jest u Was ?
    > Możecie swobodnie dorabiać po godzinach, czy też macie problemy ?
    Normalnie. Jak w prawie pracy określono.
    A w razie prób jego łamania podejmuje sie odpowiednie środki.

    --
    Jotte