PracaGrupypl.praca.dyskusjePraca po pracy › Re: Praca po pracy
  • Data: 2010-09-13 20:46:19
    Temat: Re: Praca po pracy
    Od: z <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    iop pisze:
    > Mam pracę - jak większość z Was. Z racji, że zajmuję się komputerami i chyba
    > znam się na tym co robię, mam znajomych którzy chcą żebym dla nich również
    > pracował. Przez to mam duże nieprzyjemności w pracy na etacie. Jak to się ma
    > do rzeczywistości. Chciałbym w przyszłości otworzyć swoją firmę, ale widzę,
    > że ludziom zazdrość zżera czasami rozum, a ja nie potrafię siąść i nic nie
    > robić jak inni, albo leżeć przed tv. Poświęcić się dla nich, mieć jeden etat
    > i umrzeć z nudów ? Cholera nie dam chyba rady. Życie mam tylko jedno. Jak to
> [...]
    Nie wiem ile masz lat i czy masz rodzinę.
    Ja tak i miałem ostatnio kilka kilkumiesięcznych akcji na dwóch etatach.
    Też niby przy komputerach. Niestety moje etaty nie pozwalają na kawki
    papieroski, pogaduszki. Mam być skupiony na tym co robię bo każde złe
    kliknięcie może spowodować kilkutysięczne straty.
    Krótko mówiąc nie dałem rady. Raz z powodów zdrowotnych a dwa z powodu
    balansowania na granicy błędu.
    Teraz skupiam się na jednej robocie i czuję wielką ulgę mimo że kasy mniej.
    Grunt to nie pracować ponad siłę. To się nie opłaca. Odbije się
    wcześniej czy później na zdrowiu czy kieszeni.
    Dlatego mniej pracy za większą kasę.
    Im więcej odmawiasz tym wyższe stawki dostajesz (przetrenowałem na
    własnej skórze)
    Jeśli Twoja praca polega na dyżurowaniu i nudzeniu się to poszukaj innej
    w której na prawdę będziesz pracował a po pracy odpoczywał i gromadził
    siły na następny dzień. Moje szare komórki po południu to już nie to
    samo co rano.