PracaGrupypl.praca.dyskusjePraca po pracy › Re: Praca po pracy
  • Data: 2010-09-13 19:43:21
    Temat: Re: Praca po pracy
    Od: "entroper" <entroper-pocztaonetpeel> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Irving Washington" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:i6ltdv$5b6$2@news.onet.pl...

    > Byłbyś uprzejmy odnieść się merytorycznie do moich wypowiedzi?

    Z chęcią, ale nie będzie to możliwe zanim nie zrozumiesz zdania, które sam
    napisałeś, a które brzmi:

    "Nie mam nic przeciwko temu, żeby moi pracownicy robili po godzinach,
    co im się tylko podoba, byle nie wpływało to negatywnie na ich
    efektywność (...)"

    "byle nie wpływało" jest wyraźnym zastrzeżeniem, co do czynności, jakie
    Twoi pracownicy mogą podejmować w swoim wolnym czasie. Elaborat, który mi
    wysłałeś w niczym głupoty tego zdania nie pomniejsza i de facto jest nie
    na temat, gdyż piszesz tam o różnych rzeczach odbywających się w czasie
    pracy. OK, mogło Ci się wymsknąć, jakbyś chciał, żeby było, ale rżnięcie
    głupa teraz jest dość dziwną strategią przy tak prostym zdaniu. Więc albo
    do rzeczy albo EOT.

    e.