PracaGrupypl.praca.dyskusjePraca po pracy › Re: Praca po pracy
  • Data: 2010-09-13 19:06:11
    Temat: Re: Praca po pracy
    Od: Irving Washington <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 13.09.2010 20:57, entroper wrote:
    > niee, nie kropka, tam był dalszy ciąg z podsumowaniem: "byle nie wpływało
    > to na ich efektywność". Oświeć mnie, co miałeś na myśli.
    Oświecam - bardzo proszę:

    Nie obchodzi mnie, co robi pracownik poza godzinami pracy. Jeśli ma
    potrzebę imprezować, dorabiać, zarywać noce - proszę bardzo. Jego sprawa
    a sformułowanie "zabronić mu..." jest moim zdaniem idiotyczne. Jako
    menedżer nie mam prawa zabraniać niczego, co tyczy się prywatnej,
    pozazawodowej aktywności.

    Natomiat bardzo mnie obchodzi, co pracownik robi w pracy i w jaki sposób
    to robi. Ze swojej strony daję mu: system motywacyjny, coaching,
    wsparcie, konstruktywną krytykę i pochwałę. W zamian oczekuję efektów, o
    czym zresztą pracownikowi mówię w chwili zatrudnienia. Właściwie to
    mówię to znacznie wcześniej - w pierwszych słowach rozmowy
    kwalifikacyjnej. Na efekt się z nim umawiam i w oparciu o efekty się z
    nim rozliczam.

    Jeśli efekty są kiepskie to zatrudnienie traci sens. Wówczas trzeba się
    rozstać. Oczywiście po wcześniejszej analizie powodów braku
    efektywności, wsparciu (jeśli pracownik sobie życzy), ostatniej szansie itd.

    Mam nadzieję, że pomogłem.

    Kochana Mary!
    XXXXXXXXXXXXXXXXXX
    Tęsknię za Tobą tragicznie!
    A.T. Tappman, Kapelan Armii Stanów Zjednoczonych