PracaGrupypl.praca.dyskusje › Praca oferowana, dziwne zwyczaje

  • 11. Data: 2002-09-20 17:22:26
    Temat: Re: Praca oferowana, dziwne zwyczaje
    Od: Roman Kubik <r...@p...com.pl>

    > A mozesz rozwinac? Czemu nie jest po sprawie?

    bo poczta wysylana na prawdziwa domene dochodzi do nich i dopiero ich server
    bez sensu ja musi przetwazac i odrzucac.
    szkoda servera, szkoda lacza. niech sie onet, wp tym bawi.
    takie moze byc calkiem dobre wytlumaczenie.

    pozdrawiam

    romekk

    --
    http://naked.one.pl/~romek

  • 12. Data: 2002-09-20 18:16:10
    Od: "Wrangler" <a...@i...pl>

    > A tak na marginesie to czy ktoś przez forum p.praca.oferowana znalazł
    prace?

    Ja szczerze w to wątpie !!! Sam bym miał podejrzenia czy nie wysyłam komuś
    na prywatną skrzynkę, aby mógł nauczyć się pisać dobrze CV !

    Pozdr
    Wrangler

  • 13. Data: 2002-09-20 18:22:03
    Od: "Tomek Zieliński" <t...@f...org.pl>

    "Wrangler" <a...@i...pl> wrote in message

    > prace?
    > Ja szczerze w to wątpie !!! Sam bym miał podejrzenia czy nie wysyłam komuś
    > na prywatną skrzynkę, aby mógł nauczyć się pisać dobrze CV !

    Tak z ciekawości - jeśli wysyłam aplikację w odpowiedzi na ogłoszenie i
    jestem zapraszany na rozmowę kwalifikacyjną, to to też jest mistyfikacja?
    Jeśli tak, jest bezbłędna - Matrix ma mnie.

    Tomek Z.

  • 14. Data: 2002-09-20 18:48:10
    Od: "Seco" <s...@w...pl>

    > Przegladam co jakis czas pl.praca.oferowana
    > i co mnie od jakiegos czasu zastanawia...
    > Wiekszosc ogloszen pochodzi z darmowych kont

    a mnie zastanawia co innego
    ogloszenia z tej grupy jakos nie ukazuja sie
    tak jak na innych w roznych odstepach czasu
    tylko wszystkie na raz, raz na dzien
    pomijajac soboty i niedziele

    nie daje wam to do myslenia ?

  • 15. Data: 2002-09-20 18:52:22
    Od: jerzu <j...@i...pl>

    On Fri, 20 Sep 2002 20:48:10 +0200, "Seco" <s...@w...pl> wrote:

    >nie daje wam to do myslenia ?

    A co ma dać? Przecież ta grupa jest moderowana.

    --
    Pozdrawiam - Dariusz Niemczyński j...@i...pl
    http://jerzu.lubi.luftbrandzlung.org - strona domowa

  • 16. Data: 2002-09-20 18:54:33
    Od: "Tomek Zieliński" <t...@f...org.pl>

    "Seco" <s...@w...pl> wrote in message

    > nie daje wam to do myslenia ?

    Paranoja to nie jest wtedy, gdy sądzisz, że wszyscy są przeciwko tobie. To
    jest zdrowy rozsądek. Paranoja jest wtedy, gdy sądzisz, że są w zmowie.

    Tomek Z.

  • 17. Data: 2002-09-20 19:10:07
    Od: "Seco" <s...@w...pl>

    > Paranoja to nie jest wtedy, gdy sądzisz, że wszyscy są przeciwko tobie. To
    > jest zdrowy rozsądek. Paranoja jest wtedy, gdy sądzisz, że są w zmowie.
    >
    > Tomek Z.

    tak, oczywiscie
    dzieki za konstruktywne uwagi i wogole...

    ale
    w czasach gdy o prace tak ciezko
    baza takich ogloszen moze miec ( i ma ) duza watrosc
    a skad wiadomo ze np co niektore ogloszenia moga ukazywac sie
    dopiero po kilku dniach od faktycznego wyslania na grupe

    fajnie jest moderowac taka grupe

  • 18. Data: 2002-09-20 19:11:00
    Temat: bajeczki
    Od: "PT" <p...@p...invalid>

    >bo poczta wysylana na prawdziwa domene dochodzi do nich
    Bzdura. Klient wysyłający przesyłkę utyka na etapie przesyłania serwerowi
    odbiorców.
    >i dopiero ich server
    >bez sensu ja musi przetwazac
    Nawet gdyby nie utykał, serwer nie przetwarzałby jej.
    >i odrzucac.
    Całe odrzucanie sprowadza się do stwierdzenia nieistnienia skrzynki nim dojdzie
    do przesłania treści.
    >szkoda servera, szkoda lacza. niech sie onet, wp tym bawi.
    >takie moze byc calkiem dobre wytlumaczenie.
    Większość firm nie posiada własnego serwera. Nie jest po prostu ekonomicznie
    uzasadnione utrzymywanie serwera dla jednego lub kilku użytkowników. Znacznie
    tańsze jest: zlecenie tego swojemu dostawcy internetu, który na jednym serwerze
    obsługuje pocztę tysięcy użytkowników (nie mając problemów z odrzucaniem itp) lub
    używanie kont na darmowych serwisach.

  • 19. Data: 2002-09-20 19:19:05
    Od: "!Blob!" <T...@r...pl>

    Użytkownik "Seco" <s...@w...pl> napisał:
    > fajnie jest moderowac taka grupe

    Nie no jasne, lepiej setki ogloszen "nie bierzcie tej pracy, ta firma to
    piiiip", "mam na imie xxx, szukam pracy...", "czy ktos wie gdzie znalezc?",
    tudziez tony odpowiedzi - CV, listy motywacyjne, etc, etc. Ja dziekuje. Wole
    raz dziennie ale czysto i przejrzyscie, bez spamu.

    --
    !Blob!

  • 20. Data: 2002-09-20 20:18:16
    Temat: Odp: Praca oferowana, dziwne zwyczaje
    Od: "glos" <g...@p...onet.pl>

    Użytkownik AMRA <a...@a...com> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:amfcpm$o1v$...@n...onet.pl...

    > Na nie zawsze :) Zalezy od providera i tak dalej.
    >
    > A co do tych maili jeszcze - w wiekszosci sytuacji moze byc tak, ze firmy
    > boja sie po prostu konkurencji. Po cholere maja wiedziec, ze taka a taka
    > firma szuka osoby na dane stanowisko. Rynek wilkiem sie rzadzi. Dla osoby
    > szukajacej pracy - nie ma znowu znaczenia czy CV wysle e-mailem na adres
    > firmowy czy inny -przeciez pozniej przy wyborze firma musi sie zglosic do
    > ciebie - wtedy masz mozliwosc jej sprawdzenia.

> [...]

    A jak prowadze firme w postaci jednoosobowa dzialalnosci gosp, to wg Ciebie
    gdzie ja mam zarejestrowac?

    --

    pozdrawiam,

    glos