PracaGrupypl.praca.dyskusjePraca a znajomosci - powiedzcie prosze, ze nie wszyscy tak mysla... › Re: Praca a znajomosci - powiedzcie prosze, ze nie wszyscy tak mysla...
    From: "DaMoN" <d...@n...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Praca a znajomosci - powiedzcie prosze, ze nie wszyscy tak mysla...
    Date: Thu, 14 Oct 2004 03:09:22 +0200

    Użytkownik "VERTRET" <vertret @ op . pl> napisał w wiadomości
    news:ck5bts$21j$1@news.onet.pl...
    > Użytkownik "PiotrG" <p...@s...com.pl> napisał w wiadomości

    [ciach]
    > Ja ostatnio spotkalem sie z panią, która już nie szuka pracy, bo jak
    > twierdzi wszystkie ogłoszenia są dawane od picu i od dawna jest już
    > wybrana osoba do zatrudnienia.
    > Jako dowód podała, że rozmawiali z nią tylko 5 minut i skąd mogli
    > wiedzieć, że sie nie nadaje.
    > W tym przekonaniu nie przeszkadzało jej zupelnie to, że nie potrafila
    > wyjaśnic dlaczego wobec tego firmy tracą kase na ogłoszenie i agencje
    > szukającą pracowników.

    To i ja sie wtrace bo mialem dosc ciekawa sytuacje z tym zwiazana :)

    Do malej firemki za marne grosze (to tzw. praca ponizej godnosci itp, no ale
    takie warunki, dorywcza) zglasza sie gosc.
    Bylo ogloszenie na newsach/pl.pracuj itp. bez zadnych wielkich wymogow
    (troche zaawansowanej obslugi komputera) i wyraznie bylo napisane zeby "nie
    dzownic" (setki ludzi dwonia nastepnego dnia zeby spytac czy praca jest
    akualna). Trzeba bylo po prostu wyslac CV. Wiec gdy przyszedl to uslyszal ze
    CV dostal szef i ze nie udzielamy dodatkowych informacji. Jesli CV zasluguje
    na uwage to sie skontaktujemy.

    Typ na to stwierdzil i dwa razy podkreslil "Jasne, w CV spelnilem wszystkie
    warunki, wyslalem CV w dniu w ktorym pojawilo sie ogloszenie - WIEC TUTAJ
    CHYBA NIE CV ANI KWALIFIKACJE DECYDUJA O PRZYJECIU DO PRACY".

    Usmiechnalem sie jak wcisnalem "del" na jego CV.

    --
    Pozdrawiam,
    DaMoN