PracaGrupypl.praca.dyskusjePraca a znajomosci - powiedzcie prosze, ze nie wszyscy tak mysla... › Re: Praca a znajomosci - powiedzcie prosze, ze nie wszyscy tak mysla...
  • Data: 2004-10-16 21:47:55
    Temat: Re: Praca a znajomosci - powiedzcie prosze, ze nie wszyscy tak mysla...
    Od: "Swingmaster" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Drogi frustracie, studia zaoczne na PWr to maksymalne lesserstwo i jesli nie
    > udalo ci sie ich ukonczyc, to lepiej sie tym nie chwal, bo fatalnie to o tobie
    > swiadczy.
    Drogi ukontentowany człecze, fakt że nie przeczytałeś całości mojej wypowiedzi,
    czego dowodzą bzdury, jakie tutaj wypisujesz świadczy o twoim maksymalnym
    leserstwie i/lub nieuczciwości intelektualnej. Dla twojej informacji: na zaoczne
    wcale się nie pchałem. Rozumiem, że ty mając wybór: każdego dnia bać się
    wychodzić ze stancji (na której i tak nie raz poleciała szyba) na uczelnię i z
    powrotem, robić zakupy... etc., i studiować zaocznie w miejscu, gdzie zawsze
    czułeś się bezpiecznie, ani chybi chcąc uniknąć zarzutu maksymalnego leserstwa
    zacząłbyś ćwiczyć wschodnie sztuki walki.
    > Twoje popisywanie sie tym, ze mozesz napisac sterownik do modemu jest dosc
    > smieszne - mowie ci, gdybys sam tego z jakiegos powodu nie dostrzegal.
    Nie mam najmniejszego zamiaru się chwalić: po prostu podaję przykład
    zagadnienia, które lepiej realizuje się pod surowym okiem potencjalnego
    pracodawcy, niż pod "kierunkiem" notorycznie pogrywającej w pasjansa (a z nami w
    kulki) prowadzącej, która na konkretne, techniczne pytanie odpowiada: (Cha, cha,
    cha) Pańscy koledzy już oddali program! Nóż się w kieszeni (na prowadzącą, nie
    na kolegów) otwiera, bo wiem (od samych zainteresowanych) że oddali gotowca.

    No ale skoro dla ciebie lepsza jest pozorowana pracowitość (po uprzednim
    przestrzeleniu sobie Benellim kręgosłupa moralnego) to pokrótce będziesz
    zawodził jak nie przymierzając ta wiedźma w teledysku do Schwarze Sonne: "...mea
    vita fracta est et perdita, et demissa..."

    Swingmaster