PracaGrupypl.praca.dyskusjePraca a znajomosci - powiedzcie prosze, ze nie wszyscy tak mysla... › Re: Praca a znajomosci - powiedzcie prosze, ze nie wszyscy tak mysla...
  • Data: 2004-10-08 06:26:16
    Temat: Re: Praca a znajomosci - powiedzcie prosze, ze nie wszyscy tak mysla...
    Od: "VERTRET" <vertret @ op . pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "PiotrG" <p...@s...com.pl> napisał w wiadomości
    news:ck4k8r$skn$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > To troche jak z tym facetem, co prosil niebo, zeby mu zeslalo wygrana w
    > totka. Po jakims czasie, podczas kolejnych modlow niebo zagrzmialo i z
    gory
    > zawolal donosny glos: "Daj mi szanse: chociaz raz zagraj!!!!!"

    Ja ostatnio spotkalem sie z panią, która już nie szuka pracy, bo jak
    twierdzi wszystkie ogłoszenia są dawane od picu i od dawna jest już
    wybrana osoba do zatrudnienia.
    Jako dowód podała, że rozmawiali z nią tylko 5 minut i skąd mogli
    wiedzieć, że sie nie nadaje.
    W tym przekonaniu nie przeszkadzało jej zupelnie to, że nie potrafila
    wyjaśnic dlaczego wobec tego firmy tracą kase na ogłoszenie i agencje
    szukającą pracowników.

    vertret