PracaGrupypl.praca.dyskusjePraca W TESCO cd dalszy › Re: Praca W ... cd dalszy
    From: "MERA" <m...@c...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Praca W ... cd dalszy
    Date: Wed, 12 Nov 2003 08:55:21 +0100

    >wez czlowieku ty sie puknij w glowe.
    >gorsze niz oboz koncentracyjny... jasne.

    A jak wytlumaszcysz 16, 18 godzinna prace. Lato jest krytykowac, ale jak sie
    tego nie przezylo to mówi sie ze ktos jest glupi. NIE ZYCZE CI ABYS MIALA
    KIEDYS TAKA PRACE. Trzeba cos przezyc, aby o tym pisac, moja babcia mi
    opowiadal jak jest w obozie, byla to ciezka praca, ale nie zrozumialas
    aluzji co do ilosci godzin, widocznie lubisz krytykowac, a nierowac sie
    wspólczuciem. Wspanial z ciebie jest? bedzie? matka.