PracaGrupypl.praca.dyskusje › Praca, Cała Polska!

  • 1. Data: 2006-05-09 12:53:33
    Temat: Praca, Cała Polska!
    Od: "Konrad " <p...@N...gazeta.pl>

    Masz dosyć patrzenia na ludzi wydających pieniądze wolną ręka? Masz dość
    czytania o zarabianiu przez internet? W takim razie dobrze trafiłeś, jest to
    praca dla Ciebie. Żadne zarabianie przez odbieranie e-maili, klikanie w linki
    czy surf-bary. Sam jesteś dla siebie szefem i ustalasz swoje zarobki, które
    mogą sięgnąć kilku tysięcy złotych miesięcznie (zależy od Twojego
    zaangażowania), a w dodatku kszałtujesz umiejętność prowadzenia prywatnego
    biznesu. Wystarczy, że wyślesz e-mail o temacie JESTEM ZAINTERESOWANY na adres
    p...@o...eu. To nic nie kosztuje, a Ty otrzymasz dalsze informacje i
    30-dniowy, bezpłatny okres szkoleniowy. Nie czekaj, spróbuj już teraz!

  • 2. Data: 2006-05-10 00:21:01
    Temat: Re: Praca, Cała Polska!
    Od: camel <g...@f...gotdns.com>

    On 2006-05-09 14:53:33 +0200, "Konrad " <p...@N...gazeta.pl> said:

> [...]
    > p...@o...eu. To nic nie kosztuje, a Ty otrzymasz dalsze informacje i
    > 30-dniowy, bezpłatny okres szkoleniowy. Nie czekaj, spróbuj już teraz!

    Tak, chcę kupić ten raport pod warunkiem, że ty kupisz mój. To co. Deal?

    camel[OT]

    --
    -Never suspect conspiracy if incompetence could achieve the same result.

  • 3. Data: 2006-05-10 12:59:22
    Od: "Konrad " <p...@g...pl>

    Proszę wszystkich, którzy wysłali e-maile, o ponowne ich wysłanie na adres
    p...@g...pl. Za wszystkie kłopoty przepraszam.

  • 4. Data: 2006-05-10 13:19:04
    Od: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl>

    Patrze, patrze a tu Konrad porozsypywal nastepujace haczki:
    > Proszę wszystkich, którzy wysłali e-maile, o ponowne ich wysłanie na adres
    > p...@g...pl. Za wszystkie kłopoty przepraszam.
    Co za zryty beret. Jedno konto mu zablokowali, a ten uparcie zaklada
    kolejne, tym razem na gazecie.
    Mam nadzieje ze abuse gazety dziala rownie szybko jak onetu :)
    --
    Michal "badzio" Kijewski
    JID: badzio(at)chrome(dot)pl

  • 5. Data: 2006-05-10 13:43:04
    Od: "Konrad " <p...@g...pl>

    badzio <b...@n...skreslic.epf.pl> napisał(a):

> [...]
    > kolejne, tym razem na gazecie.
    > Mam nadzieje ze abuse gazety dziala rownie szybko jak onetu :)

    Wypraszam sobie takie obrazy. Nie zablokowali, po prostu zapomniałem hasla i
    nei moge go odzyskac, czy to takie trudne do zrozumienia, czy masz za mala glowe ?

  • 6. Data: 2006-05-10 13:49:23
    Od: "Maciek Sobczyk" <lp.po@kyzcbos_m.wspak.pl>

    > Wypraszam sobie takie obrazy. Nie zablokowali, po prostu zapomniałem hasla
    > nei moge go odzyskac, czy to takie trudne do zrozumienia, czy masz za mala
    > glowe ?

    A jak duża jest głowa, w której nie mieści się jedno hasło?
    Może duża ale pusta, aż przeciąg hula. I wywiało hasło.

  • 7. Data: 2006-05-10 14:02:30
    Od: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl>

> [...]
    > nei moge go odzyskac, czy to takie trudne do zrozumienia, czy masz za mala glowe ?
    Pomysl do czego sluzy grupa praca.dyskusje a zastanow sie do czego sluzy
    grupa praca.oferowana. To takie trudne do zrozuemiani czy masz za mala
    glowe?
    Nastepnie przeczytaj opinie wiekszosci grupowiczow na temat tego co
    proponujesz... przetraw je i nie truj wiecej - to takie trudne do
    zrozumienia czy masz za mala glowe?
    A jesli i to nie pomoze, to poszukaj linka do strony Kiry.
    Skad sie takie muly biora?
    --
    Michal "badzio" Kijewski
    JID: badzio(at)chrome(dot)pl

  • 8. Data: 2006-05-27 11:19:39
    Od: Kira <n...@t...pl>

    Konrad wrote:

    > Masz dosyć czytania o zarabianiu przez internet?

    Mam.
    http://cyber-girl.net/kup-pan-raport/

    Kira