PracaGrupypl.praca.dyskusje › Re: Praca!!!

  • 1. Data: 2002-05-23 13:12:55
    Temat: Re: Praca!!!
    Od: "Piotr Kolanowski" <p...@g...net>

    > Jestem studentem informatyki i wybieram sie na specjalność Systemy
    Wspomagania
    > Decyzji i mam pytanie: jak jet z pracą po tym kierunku,czy jest sens sie w

    To brzmi jak WI PS u profesora B. Trafilem?

    To co wybierzesz ma naprawde srednie znaczenie.
    Najlepiej wybierz cos malo zobowiazujacego i znajdz
    sobie prace w zawodzie. O dyplom i tak sie nikt nigdy
    nie zapyta - wszyscy pracodawcy pytaja o doswiadczenie.

    pozdr. p.

    ----
    As soon as the rush is over, I'm going
    to have a nervous breakdown.
    I worked for it, I owe it to myself and
    nobody is going to deprive me of it.

  • 2. Data: 2002-05-23 16:14:17
    Od: "Mariusz" <m...@p...onet.pl>

    > O dyplom i tak sie nikt nigdy
    > nie zapyta - wszyscy pracodawcy pytaja o doswiadczenie.

    Moglbym zauwazyc ze jesli ktos nie ma zadnego doswiadczenia zawodowego
    albo ma bardzo niewielkie to pracodawca raczej zapyta o dyplom
    (mnie juz ktos kiedys pytal), nawet o srednia ocen ze studiow.
    O ile takie rzeczy moga nie miec znaczenia przy piasniu jakich
    baz danych, to jesli firma robi bardziej wyszukane rzeczy, to
    moga o to zapytac.

    mario

  • 3. Data: 2002-05-24 06:59:51
    Od: "Piotr Kolanowski" <p...@g...net>

    > Moglbym zauwazyc ze jesli ktos nie ma zadnego doswiadczenia zawodowego
    > albo ma bardzo niewielkie to pracodawca raczej zapyta o dyplom
    > (mnie juz ktos kiedys pytal), nawet o srednia ocen ze studiow.
    Co nie zmienia faktu ze znacznie lepiej jest
    inwestowac w doswiadczenie, bo konczac studia
    i posiadajac okolo 2 lat doswiadczenia mozna
    wskoczyc na sensowny pulap zarobkow, zamiast
    "wejsciowej" pensji informatyka bez doswiadczenia.
    Normalne jest ze jak sie zaczyna pracowac nie zarabia
    sie duzo (bo niewiele sie produkuje) - uwazam ze
    lepiej jest zrobic to w trakcie studiow zamiast
    tracic czas wnikajac w nie.

    > O ile takie rzeczy moga nie miec znaczenia przy piasniu jakich
    > baz danych, to jesli firma robi bardziej wyszukane rzeczy, to
    > moga o to zapytac.
    Masz ciekawe spojrzenie na temat baz danych, zwazywszy
    ze 90 procent programow (jak nie wiecej) ktore sie pisze
    ma w sobie jakas forme bazy danych. No, ale to tylko moje
    odczucia.

    ----

  • 4. Data: 2002-05-24 08:19:07
    Od: "Efro" <w...@w...edu.pl>

    > Masz ciekawe spojrzenie na temat baz danych, zwazywszy
    > ze 90 procent programow (jak nie wiecej) ktore sie pisze
    > ma w sobie jakas forme bazy danych. No, ale to tylko moje
    > odczucia.

    Moze dla niego bazy danych to akcess, a raczej jego podstawy i budowanie
    ich roznymi czarodziejami i takimi innnymi doperelami ;))
    Dobry bazodanowiec to dobry programista....

    Pozdr

  • 5. Data: 2002-05-24 09:03:38
    Od: "Piotr Kolanowski" <p...@g...net>

    > Moze dla niego bazy danych to akcess, a raczej jego podstawy i budowanie
    > ich roznymi czarodziejami i takimi innnymi doperelami ;))
    > Dobry bazodanowiec to dobry programista....

    Co ty, on pewnie mial na mysli "malo wyszukane" algorytmy
    sortowania i wyszukiwania na terabajtach danych ;-)),
    albo zadawanie zapytan ta takich bazach ;-)
    Ale pewnie w porowaniu z wyszukanymi projektami
    ktore on wlasnie zrobil na zajeciach to naprawde pikus...

    pozdr.

    ----