PracaGrupypl.praca.dyskusje › Powtarzające się ogłoszenia

  • 21. Data: 2005-05-20 06:47:14
    Temat: Re: Powtarzające się ogłoszenia
    Od: "Przemek Wrzesinski" <p...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Piotr Przewłocki <p...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Chyba, że będzie tak miła i połączy mnie z kimś z HR w co wątpię.

    Dokumenty byly wyslane mailem na ogolny adres, ale potwierdzenie przeczytania
    mojego maila bylo juz z nazwiskiem konkretnej osoby - to czesc problemu
    ominalem.

    > A Ty dzwoniąc prosiłeś o połączenie z HR (lub osobą do której wysyłałeś
    > aplikację), czy od razu mówiłeś o co chodzi?

    Dzwonilem na centrale firmy i prosilem o polaczenie juz z konkretna osoba, na
    poczatku tylko sie spytano w jakiej sprawie. Mozliwe, ze mialem szczescie
    trafiajac na taka a nie inna firme. Znaczenie pewnie mialo tez to, ze
    stanowisko wymagalo rzadko (jeszcze) spotykanej wiedzy i doswiadczenia.

    W kazdym badz razie zycze powodzenia:)

    Przemek
    PS. A ku przestrodze poszukujacym. Odradzam firme rekrutacyjna Personika z
    Warszawy - konsultantka kompletnie nieprzygotowana do rozmowy - nie zapoznala
    sie wczesniej z moimi dokumentami a i o stanowisku miala niewielkie pojecie.
    Kuriozum byl test matematyczny (wszystko w pamieci, zapomniala wspomniec by
    zabrac jakies liczydlo lub je zapewnic - jak to robia inne firmy) pisany
    na ... korytarzu :>

  • 22. Data: 2005-05-20 08:23:02
    Temat: Re: Powtarzajšce się ogłoszenia
    Od: "Olleo" <o...@c...tlen.pl>

    > drukowac je na lepszym papierze lub wysylac juz nie jako .doc ale .pdf

    Tez sie z tym spotkalem i faktycznie sa takie rozwiazania b. mile widziane.
    --
    Olleo

  • 23. Data: 2005-05-20 17:50:50
    Od: Dariusz Jaworski <d...@s...waw.pl>

    Piotr Przewłocki wrote:
    > Jak to jest?

    Ponieważ nikt o tym nie pisał, to może warto. Ostatnio słyszałem, że
    niektóre firmy dają ogłoszenia o pracę... wcale nie szukając nikogo
    do pracy. Po pierwsze: jest to element ich reklamy, po drugie są
    przypadki kiedy częściowe koszty takich ogłoszeń pokrywają... urzędy
    pracy. Może to jest wytłumaczenie?

    --
    Dariusz Jaworski

    PGP key fingerprint: 9FBC7DB3D28AB181F1838C321ACFDD74 / id: 6438E6C1