PracaGrupypl.praca.dyskusje › 100 zł /godz. dzięki komputerowi!!!!

  • 1. Data: 2005-05-19 06:38:16
    Temat: 100 zł /godz. dzięki komputerowi!!!!
    Od: "sten" <t...@o...pl>

    Do obsługi e-mail pilnie poszukiwany! Firma, e-mailowa poszukuje pilnie
    pracownika do obsługi e-mail, aby
    sprostać dynamicznemu wzrostowi. Zarobisz miesięcznie 5.000 Zł i więcej. Wyślij
    e-mail na (Mój adres, e-mail t...@o...pl)

    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 2. Data: 2005-05-19 08:00:16
    Temat: Re: 100 zł /godz. dzięki komputerowi!!!!
    Od: "mhl999 " <m...@W...gazeta.pl>

    sten <t...@o...pl> napisał(a):

> [...]
    > pracownika do obsługi e-mail, aby
    > sprostać dynamicznemu wzrostowi. Zarobisz miesięcznie 5.000 Zł i więcej.

    gratuluje determinacji
    zycze powodzenia w realzacji marzen :)

  • 3. Data: 2005-05-19 08:30:58
    Od: krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl>

    Dnia Thu, 19 May 2005 10:00:16 +0200, mhl999 <m...@W...gazeta.pl>
    napisał:

    > Wyślij
    >>

    > gratuluje determinacji
    > zycze powodzenia w realzacji marzen :)

    troj w jego adresie to od trojan ? :-P

    --
    pzdr. Krzysztof
    ## Szczecin - szukam pracy:##

  • 4. Data: 2005-05-19 08:44:54
    Od: Rafał Wawrzycki <rwawrzycki@WYWAL_TOtlen.pl>

    Dnia 19 maj 2005 w liście [news:05051908381625@polnews.pl] sten
    [t...@o...pl] napisał(a):

> [...]
    > pilnie pracownika do obsługi e-mail, aby
    > sprostać dynamicznemu wzrostowi. Zarobisz miesięcznie 5.000 Zł i

    To ja poproszę o podanie NIP'u właściciela, REGONU firmy...

    --
    Pozdrawiam,
    Rafał Wawrzycki

    http://www.redinfo.pl/muck/

  • 5. Data: 2005-05-23 12:56:09
    Od: a...@p...onet.pl

> [...]
    > pracownika do obsługi e-mail, aby
    > sprostać dynamicznemu wzrostowi. Zarobisz miesięcznie 5.000 Zł i więcej.

    A ja z ciekawosci napisze na prv. tego kogos i sie dowiem o co chodzi. Z gory
    zakladam ze to bajer ale ciekawosc ludzka nie zna granic. Jak odpisze to sie
    podziele info.

    Adrian

  • 6. Data: 2005-05-23 13:18:47
    Od: HERAKLES <h...@b...pl>

    sten napisał :

> [...]
    > pracownika do obsługi e-mail, aby
    > sprostać dynamicznemu wzrostowi. Zarobisz miesięcznie 5.000 Zł i więcej.

    żygać mi się chce jak patrze na tych palantów z tej emailowej piramidki!
    --