PracaGrupypl.praca.dyskusje › PRACA W KRAKOWIE

  • 1. Data: 2005-05-19 07:04:25
    Temat: PRACA W KRAKOWIE
    Od: "ŁUKASZ" <p...@t...pl>

    PIZZERIA "DOMINIUM" ZATRUDNI OD ZARAZ DOSTAWCÓW ROWEROWYCH LUB
    SKUTEROWYCH (FIRMA POSIADA WŁASNE SKUTERY) !!!

    ZAINTERESOWANYCH PROSZĘ O KONTAKT OSOBISTY RYNEK GŁÓWNY 22 LUB TEZ POD
    NUMERAMI TELEFONÓW 4296216 , 4296217.

  • 2. Data: 2005-05-19 07:56:01
    Temat: Re: PRACA W KRAKOWIE
    Od: Witiia <w...@p...onet.pl>

    Dnia 2005-05-19 09:04, Użytkownik ŁUKASZ napisał:
    > PIZZERIA "DOMINIUM" ZATRUDNI OD ZARAZ DOSTAWCÓW ROWEROWYCH LUB
    > SKUTEROWYCH (FIRMA POSIADA WŁASNE SKUTERY) !!!
    >
    > ZAINTERESOWANYCH PROSZĘ O KONTAKT OSOBISTY RYNEK GŁÓWNY 22 LUB TEZ POD
    > NUMERAMI TELEFONÓW 4296216 , 4296217.

    To jeszcze może dodaj, że pracują oni za grosze. Coś ok. 3zł za godzinę.
    A kelnerki to ile u Was zarabiają? Z rok temu to dostawały chyba 2,5.

    --
    Witiia

  • 3. Data: 2005-05-19 09:27:28
    Od: "Agula" <a...@o...pl>

    > To jeszcze może dodaj, że pracują oni za grosze. Coś ok. 3zł za godzinę.
    > A kelnerki to ile u Was zarabiają? Z rok temu to dostawały chyba 2,5.

    heh...oni jeszcze wybrzydzają jak ktoś dzwoni....któregoś dnia zadzwoniłam i
    zapytałam się o pracę jako dostawca na rowerze...to mi powiedzieli, że to
    praca dla facetów...no cóż...jak dla mnie bez komentarza...widocznie wolą
    takiego co ledwie pedałuje od osoby wysportowanej....
    Jak śledzę ogłoszenia to szukają sobie tak już miesiąc...

    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2005-05-27 22:11:47
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Thu, 19 May 2005 09:56:01 +0200, Witiia
    <w...@p...onet.pl> wrote:

    >To jeszcze może dodaj, że pracują oni za grosze.
    Jadlem raz kiedys pizze w tej pizzeri na Rynku. Koszmar. Male a
    drogie. W pobliskim sphinxie w tej samej cenie nie przejadlbym tego co
    podaja. A na pizze dlugo czekalismy. Za dlugo. Nie polecam.

    WAM
    --
    NadMorskie forum dla szczurów lądowych ;)
    www.NadMorze.pl -> Forum