  • Data: 2003-03-28 19:33:39
    Temat: Re: Poszukujem
    Od: "asmira" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > He, he dobre, choć przypomniało mi się, że coś podobnego zalegalizowało
    > nasze pańswo pt. "matura w rok" (za kase oczywiście) IMO skandaliczne i
    > demoralizujące dla młodzieży, której nie chce się normalnie uczyć.

    To w założeniach była opcja dla samouków. Wiesz - pracować musiał, ale po
    nocach ze świeczką dziobał książki.
    No i dalej czasu nie ma, ale w głowie ma. Cały materiał średniej szkoły
    trzeba (teoretycznie) zaliczyć na egzaminach eksternistycznych. I są
    ograniczenia wiekowe, bodajże nie można mieć mniej niż 17 lat.

    Niestety - zrobiono z tego (jak zwykle) wielki szwindel dla ludzi, którzy
    sobie muszą obraz samego siebie papierkiem podnosić.

    Asmira