  • Data: 2003-04-07 11:07:34
    Temat: Re: Poszukujem
    Od: "winetu" <P...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > No wiesz nie kazdy miał kase od rodziców żeby przez pare lat udawac ze sie
    > chodzi do szkoły i mieć,,lepsze''swiadectwo jak ty uważasz , a sądze ze w
    > dziennej szkole więcej czasu traci się na odczytanie samej listy obecności
    > uczniów niż na samą naukę.A normalna nauka to to już temat dyskusyjny.Ty
    > napewno po swojej szkole jesteś wybitnym poszukiwanym fachowcem.
    > Pozdrowienia eksternista.

    W życiu różnie się układa i trudno wymagać od kogoś kto ma pracę aby ją
    rzucił i poszedł do LO, ale znam trochę absolwentów rocznych szkół
    maturalnych i wiem co oni wiedzą (oczywiście jak wszędzie są wyjątki). Od 12
    lat z pewnymi przerwami łączę naukę z pracą i wiem, że matura w rok (jeszcze
    przy min 8 godz. pracy zawodowej dziennie) to przegięcie.