  • Data: 2003-04-02 03:51:48
    Temat: Re: Poszukujem
    Od: "asmira" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Użytkownik "asmira"
    >
    > No wiesz nie kazdy miał kase od rodziców żeby przez pare lat udawac ze sie
    > chodzi do szkoły i mieć,,lepsze''swiadectwo jak ty uważasz , a sądze ze w
    > dziennej szkole więcej czasu traci się na odczytanie samej listy obecności
    > uczniów niż na samą naukę.A normalna nauka to to już temat dyskusyjny.Ty
    > napewno po swojej szkole jesteś wybitnym poszukiwanym fachowcem.
    > Pozdrowienia eksternista.

    Tak się dziwnie podpiąłeś - ale chyba to nie do mnie masz żal.
    Szkołę kończy się jak mu wypadnie.
    Mnie np. dużo radości przysporzył "Dziadek" (bo tak sobie o nim mówiliśmy),
    który rozpoczął studia filozoficzne (dzienne), w wieku koło 70 lat. I
    skończył je.

    Asmira
    (przez większość edukacji z iywidualnym tokiem)