PracaGrupypl.praca.dyskusjePosrednik pracy zada LM › Re: Posrednik pracy zada LM
  • Data: 2002-11-09 15:07:52
    Temat: Re: Posrednik pracy zada LM
    Od: "rafal" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Nina M. Miller <n...@p...ninka.net> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:m...@p...ninka.net...

    > nie ma to sensu, IMHO.
    >
    > po prostu napisz wtedy, czego oczekujesz od swojej przyszlej pracy, co
    > cie najbardziej interesuje, czego poszukujesz, etc.
    >
    > wiele osob pisze listy motywacyjne pod konkretnego pracodawce, ja
    > uwazam ze to nie jest dobry pomysl.

    Jak można napisać list motywacyjny do firmy o któej sie nic nie wie .
    Motywcja = kasa + stabilizacja
    list motywacyjny = list błagalny

    to jest chore pisanie listów motywacyjnych gdy nawet nie wiesz na jakie
    stanowisko szuka przyszły pracodawca
    spotkałem sie juz z takimi przypadkami iz do PRALNI CHEMICZNEJ do obsługi
    klienta i maszyny piorącej żadano listu motywacyjnego ............

    List motywacyjny jak najbardziej sie przydaje przy stanowskach sredniego
    szczebla i jest to rodzaj Twojej oferty jaką Ty składasz (jak najemnik)
    przyszlemu pracodawcy. twe plany ewnetualnych zmian itp itd

    rafal