PracaGrupypl.praca.dyskusjePosrednik pracy zada LM › Re: Posrednik pracy zada LM
  • Data: 2002-11-10 12:25:06
    Temat: Re: Posrednik pracy zada LM
    Od: "rafal" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Nina M. Miller <n...@p...ninka.net> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:m...@p...ninka.net...
    > "rafal" <g...@o...pl> writes:
    >
    > [...]
    nie jestem tylko na NIE i mam pracę lecz na zasadch czysto rynkowych.

    Tylko krew mnie zalewa iż handlarze z bazarów przeniesli sie do budynków i
    biur i stawiajakryteria przyjec do pracy
    na takim samym poziomie jak firmy miedzynarodowe z 100 najwiekszych na
    swiecie.
    typu jezyki itp itd gdzie firma handluje papierem na terenie danego miasta i
    w planach swych swietlanych ma wygrqac przetarg do urzedu gminy hihi

    rafal