PracaGrupypl.praca.dyskusje › Pośrednictwo pracy przez internet !

  • 1. Data: 2004-11-03 00:25:09
    Temat: Pośrednictwo pracy przez internet !
    Od: "lerysek" <l...@o...pl>

    Czy ktoś z Was znalazł pracę , za pośrednictwem internetowego portalu ?
    Opinie znajomych są bardzo różne, ale generalnie negatywne. Nikt z nich nie
    dostał żadnej sensownej propozycji pracy z takiego portalu. Sam sprawdziłem
    kilka z nich - rejestracja to droga przez mękę.
    Podzielcie się doświadczeniem
    pozdr

  • 2. Data: 2004-11-03 06:10:25
    Temat: Re: Pośrednictwo pracy przez internet !
    Od: Piotr <p...@p...fm>

    lerysek wrote:

> [...]
    > nie
    > dostał żadnej sensownej propozycji pracy z takiego portalu.

    Jeśli zajmujesz się jakąś techniczną branżą to polecam http://www.bdi.com.pl
    osobiście uczestniczyłem w prowadzonych przez nich rekrutacjach na bardzo
    sensowne stanowiska. Ostatecznie nie skończyło się to zatrudnieniem (raz
    nie zdecydowałem się ja, a raz przyszły pracodawca :)) ale przynajmniej
    wiadomo że oferty nie są lipne.
    No i oczywiście ogłoszenia z http://www.aaaby.pl/praca ,kilka zleceń
    zdobyłem właśnie w ten sposób.

    pozdrawiam
    Piotr

  • 3. Data: 2004-11-03 11:54:07
    Od: Piotr Żebrowski <p...@o...pl>

    Użytkownik "lerysek" <l...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > nie dostał żadnej sensownej propozycji pracy z takiego portalu. Sam
    > sprawdziłem kilka z nich - rejestracja to droga przez mękę.

    poprzez portal - nigdy
    poprzez usnet - tak
    przez własne poszukiwania i śledzenie ofert na proaca oferowana i grupach
    tematycznych związanych z moją działka [grafika, multimedia] równeiż
    kilkanaście ofert współpracy zaowocowało konkretnymi zleceniami

    Piotr Żebrowski

  • 4. Data: 2004-11-03 15:51:28
    Od: "Greg" <o...@o...op.pl>

    lerysek w news:cm98h8$ocd$1@opal.icpnet.pl napisał(a):

    > Podzielcie się doświadczeniem

    Z doświadczenia wiem, że jestem strasznym egoistą. Co to oznacza? Ano to,
    że nie interesuje mnie w tym przypadku jak się sprawy mają u innych. Jeśli
    o mnie chodzi, to skuteczność takiej metody może być równa 0,01%. W
    przypadku gdyby rejestracja coś mnie kosztowała prawdopodobieństwo
    uzyskania jakiejś korzyści byłoby zbyt małe. Jednak gdy rejestracja jest
    darmowa - tylko przy 0% szans rezygnuję. Poświęcę te kilka minut i niech
    sobie wisi, co mi szkodzi? Nic nie tracę, a zyskać mogę. Tak to wygląda u
    mnie. Jeśli chodzi o Ciebie sam musisz ocenić co Ci się opłaca, a co nie.
    Może uznasz, że szkoda nawet tych 5 minut.

    pozdrawiam
    Greg

  • 5. Data: 2004-11-03 16:24:48
    Od: "cz3s" <c...@N...gazeta.pl>

    Ja wlasnie pracuje w firmie ktora "znalazla" mnie przez internet. Po
    miesiacu pracy okazalo sie co to za firma i wlasnie bede sie z niej
    zwalnial . Odezwali sie do mnie bo nikt z okolicznych miejscowosci nie
    chcial juz u nich pracowac wiec wciagneli mnie . Na pierwszy rzut oka
    wydawalo sie spoko wiec sie skusiłem .Teraz 10 razy sie zastanowie i
    poszukam opinii na temat firmy zanim dam sie skusic propozycja. No ale
    czlowiek sie uczy na bledach. Szkoda tylko ze dla konstruktorow budowlanych
    nie ma za wiele propozycji . Co do portali z praca to po rejestracji dostaje
    wciąż nowe propozycje , ale zazwyczaj nic z nich nie wynika o ile sa
    trafione oczywiscie .Pozdrawiam , trzymajcie kciuki :)