PracaGrupypl.praca.dyskusje › Portfolio - czy to cos zmienia?

  • 1. Data: 2002-09-30 18:16:38
    Temat: Portfolio - czy to cos zmienia?
    Od: "Szamanik" <s...@h...sk>

    Witam,

    Jestem w trakcie przygotowywania swojego portfolio.
    Niektore firmy, wrecz wymagaja jego przedstawienia.

    Czy majac takowe, realnie zwiekszaja sie szanse
    na znalezienie pracy?

    Jak to szanowni grupowicze widzą?

    Pozdrowienia

    Szamanik

  • 2. Data: 2002-09-30 19:01:02
    Temat: Re: Portfolio - czy to cos zmienia?
    Od: Piotr Żebrowski <p...@o...com.pl>

    Użytkownik "Szamanik" <s...@h...sk> napisał w wiadomości
> [...]
    > Niektore firmy, wrecz wymagaja jego przedstawienia.
    >
    > Czy majac takowe, realnie zwiekszaja sie szanse

    Hmm ... np. grafik bez portfolio to jedynie praktykant nie posiadający
    żadnego doświadczenia... to samo z programista...

    Tak jesteś odbierany gdy w grę wchodza kwalifikacje nie znajomości....

    Zatem warto mieć kilka choćby niekomercyjnych projektów wiszacych w
    sieci/wydrukowanych [w przypadku grafika]

  • 3. Data: 2002-10-01 11:12:46
    Od: Michal Mokosa <m...@2...com.pl>

    On 30/9/02 8:16 PM, in article ana4ep$vi$...@n...onet.pl, "Szamanik"
    <s...@h...sk> wrote:

> [...]
    > Niektore firmy, wrecz wymagaja jego przedstawienia.
    >
    > Czy majac takowe, realnie zwiekszaja sie szanse

    Jezeli jest dobre i zawiera projekty wykorzystane przez klientow - tak.
    Natomiast jezeli sa to rzeczy robione do szuflady, to najpierw zbierz kilka
    opinii na ich temat i najlepiej nie od znajomych, bo ci moga chciec byc po
    prostu mili ;-)
    Moim zdaniem zle portfolio jest gorsze niz jego brak. W pierwszym wypadku od
    razu widac, ze niewiele umiesz. W drogim natomiast widac tylko, ze MOZESZ
    niewiele umiec ;-)

    pzdr
    mm

  • 4. Data: 2002-10-01 21:27:30
    Od: "Szamanik" <s...@h...sk>

    Uzytkownik "Michal Mokosa" <m...@2...com.pl> napisal w wiadomosci

> [...]
    kilka
    > opinii na ich temat i najlepiej nie od znajomych, bo ci moga chciec byc po

    Czy jest (bedzie) dobre? Mam nadzieje, ze tak...
    Mam projekty wykorzystane przez poprzednich pracodawcow
    i takie, na ktorych po za satysfakcja (to tez jest mile!) nic nie zyskalem.

    Chetnie wyslalbym Ci link na priv jak juz je skoncze
    a widze, ze moge liczyc na fachowa ocene. :))

    Pozdrawiam

    Szamanik

  • 5. Data: 2002-10-01 21:40:34
    Od: "Szamanik" <s...@h...sk>

    > Hmm ... np. grafik bez portfolio to jedynie praktykant nie posiadający
    > żadnego doświadczenia... to samo z programista...
    > Tak jesteś odbierany gdy w grę wchodza kwalifikacje nie znajomości....

    Czy to w ogole jest jeszcze mozliwe (bez znajomosci)?

    > Zatem warto mieć kilka choćby niekomercyjnych projektów wiszacych w
    > sieci/wydrukowanych [w przypadku grafika]

    I tak tez zrobie... Powiesze (projekty oczywiscie!).

    Jezeli sie zgodzisz to wysle Ci link jak juz skoncze..
    Krytyka "doswiadczonego zawodnika" zawsze sie przyda.. :)
    Zreszta tak jak kolegi z posta ponizej.

    Pozdrawiam

    Szamanik

  • 6. Data: 2002-10-03 07:49:01
    Od: "photoinsider" <p...@N...gazeta.pl>

    Bez portfolio, ani rusz.
    Jest przez pracodawców (zleceniodawców) bezwzględnie wymagane.
    Skorzystaj z serwisu freelancerów.

    http://www.fln.pl
    - praca na zlecenie