PracaGrupypl.praca.dyskusjePomylka firmy - zbyt wysokie wynagrodzenie › Re: Pomylka firmy - zbyt wysokie wynagrodzenie
  • Data: 2002-12-05 10:43:45
    Temat: Re: Pomylka firmy - zbyt wysokie wynagrodzenie
    Od: jerzu <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 27 Nov 2002 11:31:25 +0100, No Name <v...@w...pl>
    wrote:

    >Znam jednak podobny przypadek, gdy pracownikowi sąd pracy umorzył
    >niezwrócone zaliczki, argumentując, że to w gestii pracodawcy jest
    >kontrola i rozliczanie. Jakie czasy, takie obyczaje.

    Hehe - mnie sąd umorzył 728 PLN z groszami niezwróconych zaliczek
    byłemu pracodawcy. I nie chodzi o fakt że ja coś pracodawcy nie
    zwróciłem. Bo chciałem zwrócić. Z tym że pracodawca chciał żebym
    zwrócił 1500 PLN - tyle wg. niego byłem winien. Tylko że 600 PLN z
    groszami dałem pracodawcy rachunki razem z kwitem rozliczenia
    zaliczki. Coś mnie podkusiło i zanim oddałem to zrobiłem kserokopie
    faktur (paliwo, hotel itp.) i druku rozliczenia zaliczki i kazałem to
    potwierdzić księgowej. Miałem podkładkę na te pieniądze. A że sąd
    zasądził że nie musze zwracać nic to już nie moja wina.

    --
    Pozdrawiam - Dariusz Niemczyński j...@i...pl
    http://jerzu.lubi.luftbrandzlung.org - strona domowa