PracaGrupypl.praca.dyskusjePodstawowa przyczyna bezrobocia w Polsce › Re: Podstawowa przyczyna bezrobocia w Polsce
    From: "Sebastian" <s...@g...pl_SPAM>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Podstawowa przyczyna bezrobocia w Polsce
    Date: Mon, 12 May 2003 13:37:02 +0200

    > rodzinie pomaga?? Skad wiesz ze jej emerytura jest taka duza?? Moja babcia
    > przepracowala wiekszosc zycia w bylym FSC i co z tego ma? marne 600zl,
    dziadek
    > dostaje 800 zl - to sa takie kokosy na stare lata?? Przeciez to ledwo na

    pewnie że dużo na starość, a po co im więcej? I nie mów, że to ledwo co na
    opłaty wystarcza, bo sam wynajmuję mieszkanie i wiem ile opłaty wynoszą.
    Mają w sumie 1400zł, opłaty za czynsz to max.300zł, jakieś opłaty za prąd i
    gaz to ok. 50zł/m-c. I zostaje im 1000zł na wyżycie. Ja mieszkam teraz z
    małżeństwem studenckim, które na jedzenie ma miesięcznie 400zł. Więc proszę
    nie biadol mi tu, jak to komuś kto ma 1000zł na żarcie jest źle, bo nie może
    sobie codziennie np. krwetek jeść.
    Ja Ci powiem, że takie pieniądze jak mają Twoi dziadkowie to zarabiają moi
    rodzice, i jakoś żyjemy (mam jeszcze studiującą siostrę i ja też studiuję).
    Fakt, że troszkę staram się dorobić, ale to niewielkie kwoty. A Twoi
    dziadkowie mogą się cieszyć, że tyle kasy mają.

    Sebastian