PracaGrupypl.praca.dyskusjePodsluch › Re: Podsluch
  • Data: 2004-06-25 21:25:17
    Temat: Re: Podsluch
    Od: "Jotte" <t...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > A ja mam na Twoje miejsce 1000 kandydatów (Warszawa). Loda mi nie
    > robisz, więc spadaj. Ja lubię wiedzieć wszystko o pracownikach, na
    > których walę CIĘŻKIE pieniądze i mam co do nich określone oczekiwania.

    Nie jestem pewien czy tylko prowokujesz, czy też naprawdę tak "myślisz".
    Jeśli to pierwsze - to po co? W obecnej sytuacji na polskim rynku pracy jest
    to co najmniej niestosowne, by nie rzec - chamskie.
    Jeśli to drugie, cóż...
    Wówczas mamy do czynienia z patologicznie jednostronnym, jawnym klinicznie
    prostackim podejściem.
    Pracodawca może stwierdzić: mam 1000 na twoje miejsce, nie podoba się, to
    wypad.
    Ale jednocześnie ten sam pracodawca (lepiej: zatrudniający) narzeka na
    kodeks pracy i inne uregulowania prawne (pewnie Sąd pracy też mu nie w
    smak).
    Wypadało by mu coś odpowiedzieć.
    No to proszę:
    Pracownicze prawa uwierają? Nie podoba się? Więc nie prowadź firmy tylko
    zostań pracownikiem, przymusu nie ma. Dalej nie w smak? To spadaj do innego
    kraju. Bo w naszym pracownicy mają określone prawa i oczekiwania. W końcu
    walą na ciebie CIĘŻKĄ pracę.

    A z tym mikrofonem to IMO tak - albo Przemysław to przełknie, albo niech
    zrobi to, co uważa że trzeba, aby zachować szacunek do siebie wg własnych
    norm i kryteriów.

    --
    Jotte