PracaGrupypl.praca.dyskusje › Po co się przemęczać?! Sprzedaż na www.swistak.pl

  • 11. Data: 2005-06-09 12:35:16
    Temat: Re: Po co się przemęczać?! Sprzedaż na www.swistak.pl
    Od: krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl>

    Dnia Thu, 09 Jun 2005 14:20:14 +0200, krzysztofsf
    <k...@p...gazeta.pl> napisał:

    > Sorry, za zbyt ostry cytat w stopce - przejrzalem go kiedys zbyt
    > pobieznie przed skopiowaniem.
    > jeszcze raz przepraszam

    wersja ocenzurowana dla tych, ktorzy nie pobrali mojego porzedniego posta,
    ktory usunalem (tam, gdzie serwery przyjmuja cancel)

    --

    "Ludzie mówią że spam to same oszustwa. Nieprawda! Skorzystałem z kilku
    ofert i moje życie odmieniło się nie do poznania. Mam udziały w 17

  • 12. Data: 2005-06-09 21:18:22
    Od: "Juzek Kocimientka" <b...@a...email>

    Zax Zax:

    > &raquo; pl.misc.telefonia.gsm.gielda
    > &raquo; pl.biznes
    > &raquo; alt.pl.ogloszenia.kupie-sprzedam
    > &raquo; pl.ogloszenia.sprzedam
    > &raquo; inne strony tematyczne i regionalne

    Ale pl.praca.dyskusje tu nie widać. To po pierwsze. Po drugie co można
    wysyłac na grupę określa opis grupy a nie admini jakichs serwisow....

    --
    ĄĆĘŁŃÓŚŻŹ ąćęłńóśżź

  • 13. Data: 2005-06-10 19:36:27
    Od: Tobi <t...@p...onet.pl>

    Babooshka76 wrote:
    > Nie chciałam popełnić żadnego faux pas, działałam dokładnie wg wskazówek z
    > Programu Partnerskiego :(

    Nie kieruj się Programem tylko Netykietą, ona jest ponad wszystko ;) Jak
    założę stronę i napiszę, że trzeba ją reklamować crosspostami na
    wszystkich możliwych grupach to myślisz, że Ci konta mailowego nie
    zawieszą? Neostradki nie zablokują? Jeśli tak, to się mylisz ;) Są grupy
    na które ogłoszeń się NIE wysyła i świstakom nic do tego. Bo już mi
    zawisł palec nad a...@g...pl ale się zlitowałem. Miętki się robię na
    starość...

    Tobi