PracaGrupypl.praca.dyskusje › Po co się przemęczać?! Sprzedaż na www.swistak.pl

  • 1. Data: 2005-06-08 23:22:02
    Temat: Po co się przemęczać?! Sprzedaż na www.swistak.pl
    Od: "Zax Zax" <z...@N...gazeta.pl>

    Darmowe aukcje internetowe http://www.swistak.pl/p/79799/
    Bez opłat, bez prowizji, czysty zysk dla Ciebie!

  • 2. Data: 2005-06-09 00:08:02
    Temat: Re: Po co się przemęczać?! Sprzedaż na www.swistak.pl
    Od: "Babooshka76" <z...@g...pl>

    > Chcesz sprzatnac mp3 za free ;-)))))

    Już go zgarnęłam w pierwszej edycji, więc drugi raz nie mogę :) Ale
    przydałaby się druga koszulka i doładowanie :)

  • 3. Data: 2005-06-09 09:15:38
    Od: "Juzek Kocimientka" <k...@i...pl>

    Z regulaminu:

    Polecanie nowych użytkowników nie może odbywać się poprzez spamowanie
    (masowe wysyłanie niezamówionej informacji) kont email, grup dyskusyjnych
    itp. Zgłoszenie tego typu nadużyć wraz ze wskazaniem źródła ich
    pochodzenia, spowoduje wysłanie upomnienia a w dalszej konsekwencji
    zablokowanie konta osoby spamującej.

    Cóż, dostaniesz chyba upomnienie :>

    --
    ĄĆĘŁŃÓŚŻŹąćęłńóśżź

  • 4. Data: 2005-06-09 11:18:42
    Od: Kira <c...@-...pl>

    Re to: Babooshka76 [Thu, 9 Jun 2005 00:08:02 +0000 (UTC)]:

    > Ale przydałaby się druga koszulka i doładowanie :)

    Nom. A bedzie upomnienie za spam.

    Kira

  • 5. Data: 2005-06-09 11:33:02
    Od: "Zax Zax" <z...@g...pl>

    A to dziwne, bo w linku do Programu Partnerskiego stoi:

    USENET to najpowszechniejsze forum publicznych dyskusji w Internecie.
    Codziennie polscy internauci publikują kilkanaście tysięcy wiadomości. Z tego
    powodu jest to dobre medium reklamowe dla Twoich aukcji.

    USENET zawiera wiele grup na których można reklamować aukcje.
    Najpopularniejsze z nich to:

    &raquo; pl.misc.telefonia.gsm.gielda
    &raquo; pl.biznes
    &raquo; alt.pl.ogloszenia.kupie-sprzedam
    &raquo; pl.ogloszenia.sprzedam
    &raquo; inne strony tematyczne i regionalne

    Aby zareklamować swój towar, wstaw pełny adres do swoich aukcji. Dodatkowo
    możesz podać Twój unikalny adres polecający...

  • 6. Data: 2005-06-09 11:39:50
    Od: "Babooshka76" <z...@g...pl>

    Poprosiłam adminów o zajęcie stanowiska w sprawie. Ten punkt regulaminu nie
    jest doprecyzowany, bo z linka w Programie Partnerskim wynika że w serwisach
    ogłoszeniowych MOZNA się reklamować.

  • 7. Data: 2005-06-09 11:47:37
    Od: "Babooshka76" <z...@g...pl>

    Nie chciałam popełnić żadnego faux pas, działałam dokładnie wg wskazówek z
    Programu Partnerskiego :(

  • 8. Data: 2005-06-09 11:48:26
    Od: krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl>

    Dnia Thu, 09 Jun 2005 13:39:50 +0200, Babooshka76
    <z...@g...pl> napisał:

> [...]
    > nie
    > jest doprecyzowany, bo z linka w Programie Partnerskim wynika że w

    cytowane pl.biznes na 100% nie jest grupa ogloszeniowa

    Niech admini przysiada troche nad usenetem i podadza konkretne grupy
    ogloszeniowe - a jest ich sporo i ogolnokrajowych i regionalnych.

  • 9. Data: 2005-06-09 12:18:30
    Od: krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl>

    Dnia Thu, 09 Jun 2005 13:47:37 +0200, Babooshka76
    <z...@g...pl> napisał:

    > Nie chciałam popełnić żadnego faux pas, działałam dokładnie wg wskazówek
    > Programu Partnerskiego :(

    Po prostu wstaw swoje informacje w stopke, jesli chcesz umieszczac je na
    innych niz ogloszeniowe grupach. naturalnie, nad stopka musisz napisac cos
    z sensem w zwiazku z tematyka grupy.

    --

    "Ludzie mówią że spam to same oszustwa. Nieprawda! Skorzystałem z kilku
    ofert i moje życie odmieniło się nie do poznania. Mam udziały w 17

  • 10. Data: 2005-06-09 12:20:14
    Od: krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl>

    Dnia Thu, 09 Jun 2005 14:18:30 +0200, krzysztofsf
    <k...@p...gazeta.pl> napisał:

    > ... atramentu do drukarek..."

    Sorry, za zbyt ostry cytat w stopce - przejrzalem go kiedys zbyt pobieznie
    przed skopiowaniem.
    jeszcze raz przepraszam