PracaGrupypl.praca.dyskusje › Po co sa Urzedy Pracy?

  • 1. Data: 2004-08-23 18:10:19
    Temat: Re: Po co sa Urzedy Pracy?
    Od: "Przemek" <b...@n...pl>

    Użytkownik "KarKan" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:cgdcr4$kgv$1@news.onet.pl...
    > Witam
    > W tym roku jestem absolwentem. Zarejetrowalem sie jako bezrobotny w UP.
    > Oczywiscie UP nie mial dla mnie ofert pracy. iwec postanowilem znalesc
    sam.
    > Znalazlem pracodawce kotry wezmie mnie na okres probny ale na starz.
    > Uradowany ze mam chociaz to poszedlem do UP. A Pani w UP mowi ze skonczyly
    > sie dotacje na starz :|

    Zle sie pytales na starz nigdy nie bylo dotacji, co innego na staz :))

    pzdr

  • 2. Data: 2004-08-23 18:27:20
    Temat: Po co sa Urzedy Pracy?
    Od: "KarKan" <k...@p...onet.pl>

    Witam
[...]
    I co ja mam robic? Czy to mozliwe ze nia ma kasy nawet na starz ??!!
    Ehhh i pozniej sie dziwic ze ludzie ida i kradna!!!!

    KarKan

    GG:1650271

  • 3. Data: 2004-08-23 18:38:14
    Od: "Przemyslaw Osmanski" <p...@N...go2.pl>

    > Zle sie pytales na starz nigdy nie bylo dotacji, co innego na staz :))

    Tak dla poprawności to staż a nie staz ;))

    Zaiste jak w trakcie rozmowy wywnioskować czy ktos powiedział starz czy
    staż???

    Faktem jest, ze piszac starz nie powinni tego mu przyznac ;)

    pozdrawiam,
    Przemek O.

    ---
    www.softsystem.prv.pl, www.agro.prv.pl - oprogramowanie dla rolnictwa

  • 4. Data: 2004-08-23 19:35:39
    Od: "Gwozdecki" <g...@w...pl>

    > I co ja mam robic? Czy to mozliwe ze nia ma kasy nawet na starz ??!!

    Tak to mozliwe
    > Ehhh i pozniej sie dziwic ze ludzie ida i kradna!!!!

    Nie kradnij rzad nie lubi konkurencji :)

  • 5. Data: 2004-08-23 20:18:20
    Temat: Odp: Po co sa Urzedy Pracy?
    Od: "Piotr" <n...@t...pl>

    Użytkownik Gwozdecki <g...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:cgdh47$j27$...@n...news.tpi.pl...

    > Tak to mozliwe
    >
    > Nie kradnij rzad nie lubi konkurencji :)
    >
    > mnie w PUP drażni przeganianie z pokoju do pokoju fakt jest faktem po raz
    trzeci jestem bezrobotny i po raz trzeci zapewne znajdę pracę sam. Po
    przejęciu części świadczeń przez ZUS w PUP w ogóle będą mieli lawę. Ogólnie
    chciałbym tam pracować , masz pracę i mądrzysz się dyrygując tymi którzy nie
    dostąpili tego zaszczytu. Nigdy nie zapomnę spotkania z doradcą zawodowym w
    pierwszych dniach mojego bezrobocia kiedy człowiekowi 20 letniemu -
    studiującemu każe osoba niewiele starsza rysować przedmioty które chciałbym
    żeby były związane z przyszłą pracą - przedszkole stanęło mi w oczach:)))

  • 6. Data: 2004-08-23 20:54:42
    Od: "Gwozdecki" <g...@w...pl>

    U mnie w miescie na staz dla dziennikarza chcieli przyjac "zuli"
    Kolesie po wyjsciu z pokoju przeprowadzili rozmowe:
    "Ty k... oni chca ze mnie jelopa zrobic, ale ja sie nie dam "
    hehehe
    PUP rulezz

  • 7. Data: 2004-08-24 07:15:08
    Od: "Anik" <a...@w...pl>

    dla mnie również w UP nie mieli żadnej pracy a jak zapytałam o staże, to
    usłyszałam, ze tylko dla osób do 27 r. życia . Zapytałam Panią jakim cudem
    na staż skierowali mojego znajomego który skończył 32 lata do Urzędu Miasta
    w Łodzi - nie odpowiedziała.Moim zdaniem normalne oferty z Up "Idą" tylko
    do znajomych i ze stażami jest podobnie.

  • 8. Data: 2004-08-24 07:27:10
    Od: "anonim" <f...@w...pl>

    wszystkie staże ida "pod biurkiem" jak świeże bułeczki..

    Pozdrawiam
    fred

  • 9. Data: 2004-08-24 07:35:16
    Od: "Anik" <a...@w...pl>

    zastanawiałam sie juz u kogo można te bułki kupić-może wiesz do kogo
    najlepiej kierowac zamówienie?

  • 10. Data: 2004-08-24 07:52:09
    Od: KrzysiekPP <k...@o...pl>

    > I co ja mam robic? Czy to mozliwe ze nia ma kasy nawet na starz ??!!
    > Ehhh i pozniej sie dziwic ze ludzie ida i kradna!!!!

    Kradna bo nie znaja ortografii ;-)))))))))))))