PracaGrupypl.praca.dyskusje › Po co p.p.o. jest moderowana ???

  • 51. Data: 2004-06-30 23:56:18
    Temat: Re: Po co p.p.o. jest moderowana ???
    Od: DT <d...@A...pl>

    No właśnie. Jakiś Skunks napisał:
    >odfiltrowac pracodawcow niekumatych
    >bo nie sa godni poszukiwania pracownika wsrod usenetowej
    >nie byle jakiej przeciez braci

    Więc won guptoku, nie zajmuj miejsca ;-)

    P.S. Bez obrazy

  • 52. Data: 2004-07-01 00:16:33
    Od: DT <d...@A...pl>

    On Thu, 01 Jul 2004 01:52:21 +0200, DT <d...@A...pl> wrote:

    >Gdybyś raz zrobiła wysiłek i chwilę pomyślała, jak świat jest
    >(kiepsko) poukładany, to byś zrozumiała, dlaczego w najlepszym
    >interesie wszystkich użytkowników usenetu jest złagodzenie stosowanych
    >przez moderatorów restrykcji i zmuszenie ich do "normalnej" pracy i
    >myślenia podczas jej wykonywania...

    No i popatrz, jaki świat może być "piętkny":
    - moderator schował dumę do kieszeni i "przepchnął" ogłoszenie
    (pomyślał i wybrał mniejsze zło)

    - ogłoszenie Piotra się ukazało

    - chętni odpowiedzieli

    - ktoś znajdzie pracę, a ktoś Pracownika, będą szczęśliwi

    - Piotr uznał swój błąd, naprawił, przeprosił i następnych
    Pracowników będzie zatrudniał bez PL krzaczków

    ... idylla ...

    Widzisz jaki świat może być piękny ? Wszystko jest kwestią
    priorytetów, o tym od początku mówię i gdybyś chwilę spojrzała za
    czubek swojego nosa, to byś to już dawno zrozumiała...

  • 53. Data: 2004-07-01 02:14:21
    Od: "PiotrG" <p...@s...com.pl>

> [...]
    >
    > - Piotr uznał swój błąd, naprawił, przeprosił i następnych
    > Pracowników będzie zatrudniał bez PL krzaczków

    No i o to chodzi, o to chodzi...
    Nawet chyba wiecej niz jednego pracownika....
    PiotrG

  • 54. Data: 2004-07-01 05:49:02
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    DT <d...@a...pl> wrote:

    > przez moderatorów restrykcji i zmuszenie ich do "normalnej" pracy i
    > myślenia podczas jej wykonywania...

    Jeśli możesz, to proszę przestań obrażać i pomawiać (w kolejnym artykule)
    moderatorów, czyli ludzi, których zupełnie nie znasz. Dziękuję.

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 55. Data: 2004-07-01 06:46:57
    Od: "motto" <m...@w...pl>

    "DT" <d...@A...pl> wrote in message

    > Więc won guptoku, nie zajmuj miejsca ;-)
    na p.p.o już nie będę :) Masz rację za głupi jestem (o dziwo nikt mi nie
    powiedział, że mam źle skonfigurowany czytnik...)
    motto [JID: m...@j...wp.pl ICQ: 238159966 GG: 384683]
    Linux Registered User: 356623

  • 56. Data: 2004-07-01 06:58:45
    Od: DT <d...@A...pl>

    On Thu, 1 Jul 2004 05:49:02 +0000 (UTC), Przemysław Maciuszko
    <s...@h...pl> wrote:

    >Jeśli możesz, to proszę przestań obrażać i pomawiać (w kolejnym artykule)
    >moderatorów, czyli ludzi, których zupełnie nie znasz. Dziękuję.

    Dobrze Przemku. Przestanę. Na chwilę - póki znów nie będzie ku temu
    powodów. A oceniam według działań i ich efektów, a nie uroku
    osobistego, więc nie muszę Was znać.

    Poza tym "bicie piany" jakiś tam sens ma - widać światełko w tunelu,
    posty na ppo wychodzą i nawet Darek jakoś nikomu nic nieprzyjemnego
    ostatnio nie odpisał.

    Tak trzymać, naprawdę.

    Pozdrawiam

  • 57. Data: 2004-07-01 07:05:12
    Od: Nahia <n...@...portal.pl>

    DT [Thu, 01 Jul 2004 01:52:21 +0200]:

    > to byś zrozumiała, dlaczego w najlepszym interesie wszystkich
    > użytkowników usenetu jest złagodzenie stosowanych przez
    > moderatorów restrykcji i zmuszenie ich do "normalnej" pracy
    > i myślenia podczas jej wykonywania...

    A do Ciebie dalej nie dociera ze to nie moderatorzy wymyslaja
    zasady moderowania?

    I dalej Ci sie nie chce ruszyc tylka zeby zniesc moderowanie?
    Obrazac latwiej niz cokolwiek zrobic, nie?

    pzdr. Nahia

    --
    www.nahia.wwt.pl
    [odpowiadajac usun "." z "e.portal"]

  • 58. Data: 2004-07-01 07:05:35
    Od: "Janek" <sqnx@(wytnij)op.pl>

    > ego - nawet nie starać się puszczać ogłoszeń na ppo ???
    > Tak to zrozumiałem, popraw mnie jeśli źle...

    jasne Stary, wcale nie puszczac na ppo, moze do kogos dotrze ze celem grupy
    jest ulatwiac
    kontakt, zwlaszcza jesli chodzi o szanse przetrwania

    a nie rzucac klody pod nogi w imie pryncypiow
    (juz od miesiecy czytam "szanowac czytelnikow, spam, moderator nie moze
    ingerowac wiec raczej nie pusci niz cos poprawi")

    i nich mi tu Ewelinka nie nawija o graniturach na przyjeciu
    czy moze o moim ogrodzie do ktorego kogos wpuszcze a kogos nie
    namnozylo sie wlascicieli sieci

    uzywajac porownan przyrodniczych : ciekaw jestem miny naszych milych
    autorytetow gdyby chodzac po gorach np. w Tatrach napotkali nagle druty
    kolczaste bo teren prywatny i tabliczke "moze tu lazic ale tylko w
    garniturze" a przeciez czesto las jest prywatny wiec maja prawo

    juz predzej zrozumiem haslo - nie uzywac polskich liter
    niz kombinacje z FAQowaniem i ogladaniem formularzy itp.

    ktory pracodawca bedzie sie az tak poswiecal
    raczej powie : a pier... ppo
    i oglosi sie gdzies indziej

    no chyba ze "usenet" to skrot od "useless net" raczej niz useful ?

    pozdrawiam :-)

  • 59. Data: 2004-07-01 07:13:12
    Od: Nahia <n...@...portal.pl>

    DT [Thu, 01 Jul 2004 02:16:33 +0200]:

    > No i popatrz, jaki świat może być "piętkny":

    Ano moze: Piotr jak normalny czlowiek zapytal, otrzymal odpowiedz,
    zmienil kodowanie -- i skonczyly sie problemy z postem.

    pzdr. Nahia

  • 60. Data: 2004-07-01 07:14:47
    Od: "chinol" <p...@o...pl>

    > Jeśli możesz, to proszę przestań obrażać i pomawiać (w kolejnym artykule)
    > moderatorów, czyli ludzi, których zupełnie nie znasz. Dziękuję.

    Ot i leninowska moralnosc :) Mi wolno szydzic, umoralniac, eemafozwac,
    natomiast tobie nie wolno nawet zwrocic uwagi :) Do tego zazut pomowienia w
    przyszlosci : Lenin wysylal na biale niedzwiedzie za samo myslenie o
    kontrrewolucji :)))))
    Jednak ten sam Lenin mowil zawsze i niezmiennie: "Nawet sprzataczka moze
    rzadzic krajem - wszystko jest kwestia posiadania wladzy" Zastanow sie nad
    tym moderatorze, zanim poraz kolejny uzyjesz wobec kogos slow "obrazac",
    "pomawiac", "abuse", i wiele podobnych.

    Tomek