PracaGrupypl.praca.dyskusje › Po co p.p.o. jest moderowana ???

  • 71. Data: 2004-07-02 13:32:54
    Temat: Re: Po co p.p.o. jest moderowana ???
    Od: "Janek" <sqnx@(wytnij)op.pl>

    > A wiesz dlaczego nikt Ci nie powiedzial, ze jestes kobieta?
    > --
    > Robert Jaskula

    zawsze mnie oszalamia bystrosc umyslu i dowcip autora takich wypowiedzi

    ludzie maja zle skonfigurowane czytniki, bo Polacy jako narod zgodny z
    natury
    (co widac na p.p.d. takze) nie mogli od razu sie dogadac co do kodowania,
    funkcjonuje chyba
    jeszcze z 8 sposobow kodowania, czesc wprowadzona lokalnie (Mazovia) a czesc
    na sile przez producentow (Latin-2) oczywiscie Microsoft tez z nikim sie nie
    liczyl prawdopodobnie
    wprowadzajac swoje standardy dla kodowania polskich liter

    a ze nie kazdy sie musi na tym znac - normalka

    dla mnie objawem buractwa jest czepianie sie przecietnego uzytkownika ze nie
    kuma
    specjalistycznych spraw, przeciez nie gadamy tu po to zeby sie nawzajem
    obrazac lub udowadniac sobie glupote

    pozdrawiam

  • 72. Data: 2004-07-05 08:20:22
    Od: Robert <rathi_NO_@_SPAM_wp.pl>

    Janek wrote:

    > zawsze mnie oszalamia bystrosc umyslu i dowcip autora takich wypowiedzi

    Jak nie zrozumiales to sie nie wypowiadaj, albo popros o wyjasnienia.

> [...]
    > kuma
    > specjalistycznych spraw, przeciez nie gadamy tu po to zeby sie nawzajem

    A zauwazyles, ze on ma POPRAWNIE skonfigurowany czytnik?
    --
    Robert Jaskula

  • 73. Data: 2004-07-06 09:55:45
    Od: "motto" <m...@w...pl>

    "Robert" <rathi_NO_@_SPAM_wp.pl> wrote in message
    > A zauwazyles, ze on ma POPRAWNIE skonfigurowany czytnik?
    A zauważyłeś, że pisałem, że się posty na p.p.o się nie ukazały moje?
    (ewidentnie oferty pracy na etat) i ewidentnie, według mnie - choć jak widzę
    nie tylko - poprawnie skonfigurowany czytnik). Pytanie więc brzmi, za co
    wyleciały i nie zostały opublikowane? To mnie zastanawia i z tego powodu (że
    się nie ukazały) oczekiwałem odpowiedzi w stylu, "bo masz źle skonfigurowany
    czytnik" :>
    Pozdrawiam

    ps. ktoś rozwiąrze mój dylemat?
    --
    motto [JID: m...@j...wp.pl ICQ: 238159966 GG: 384683]
    Linux Registered User: 356623

  • 74. Data: 2004-07-06 10:10:23
    Od: "Pe.Ka" <c...@t...cy>

    From: [motto] - 2004-07-06 11:55:

    > ps. ktoś rozwiąrze mój dylemat?
    ~~~~~~~~ :(

    Tylko moderator. Czytnik masz ok. Jeśli uważasz że treść też była dobra
    to pisz e-mail na ppo#hell.pl (tak jak Przemek Ci zasugerował już
    wcześniej). Nie znając treści ogłoszenia trudno nam jest odnieść się do
    tego co z nim nie tak.

    --
    Pozdrawiam _ _ _ _
    //\ _|_|_ //\ [Pe.Ka] Paweł Kruk //\

  • 75. Data: 2004-07-06 12:21:17
    Od: "motto" <m...@w...pl>

    "Pe.Ka" <c...@t...cy> wrote in message
    > Tylko moderator. Czytnik masz ok. Jeśli uważasz że treść też była dobra
    > to pisz e-mail na ppo#hell.pl
    A wiesz co? Nie chce mi się (już). Poza tym znaleźliśmy kandydata przez www
    (serwis również moderowany, treść identyczna).
    Pozdrawiam

    ps. o dziwo podobne ogłoszenie na podobne stanowisko konkurencji się
    ukazało... (wiem wiem, to brzmi jak teoria spisku, pomińmy wątek). :>