PracaGrupypl.praca.dyskusje › Po co p.p.o. jest moderowana ???

  • 21. Data: 2004-06-29 09:40:06
    Temat: Re: Po co p.p.o. jest moderowana ???
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    chinol <p...@o...pl> wrote:
    > 1. mowienie o tym, zeby ktos zalozyl w hierarchii alt. rownolegla
    > grupe bez moderowania jest niepowazne, bo zrobic to moze tylko ktos,
    > kto ma cierpliwosc (i to by sie jeszcze znalazlo) i uklady z adminami
    > (a z tym dla wiekszosci to o czywisty problem);

    Ale przeciez mozna zaglosowac, zeby ppo przestalo byc moderowane. Tylu
    osobom nie podoba sie, ale zadna dupy nie ruszy.

    http://www.PRnews.pl Uwaga! Konkurs - http://www.prnews.pl/lukas/

  • 22. Data: 2004-06-29 10:36:46
    Od: "chinol" <p...@o...pl>

    > Ale przeciez mozna zaglosowac, zeby ppo przestalo byc moderowane. Tylu
    > osobom nie podoba sie, ale zadna dupy nie ruszy.

    Oczywiscie ze mozna.
    Zgodnie z FAQ takie glosowanie powinno sie przeprowadzic tutaj. Mozna to
    zrobic bardziej proceduralnie na pl.nowe.grupy ale powiem szczerze ze nie
    wyczytalem w FAQ usenetu nic o procedurze zmiany statusu grupy z moderowanej
    na niemoderowana i odwrotnie. Tutaj nalezalo by zapytac specow (np. aktualni
    moderatorzy) o to, czy wiedza jak oficjalnie wyglada procedura glosowania.
    Wg mnie najlepiej bylo by zrobic takie samo glosowanie jak w przypadku nowej
    grupy (automat do glosowania zliczy i wyraportuje), wiec jesli tak mozna (a
    tego nie wiem) to trzeba uderzyc na pl.nowe.grupy i rozpoczac procedure.
    Uwazam, ze w tym miejscu poiwinien wypowiedziec sie jeden z moderatorow i
    albo zarzadzic glosowanie tutaj, albo rozwiac moje watpliwosci co do
    procedury na pl.nowe.grupy i wtedy startujemy.

    Tomek

    Ps. Jak sie komus chce to niech naswietli problem moderatorom bo mnie oni
    chyba plonkowali wiec moj glos do nich nie dotrze :)))

  • 23. Data: 2004-06-29 11:25:57
    Temat: Re: Po co moderatorzy chca byc moderatorami ??? OT
    Od: "fotech" <f...@p...onet.pl>

    > Niech zgadnę. I pewnie napisałeś z zapytaniem do moderatora i pewnie ten
    > niedobry moderator Ci nie odpisał?
    > Masz rację - to jest żałosne. Co? Postawa roszczeniowa...
    > Przemysław Maciuszko

    Przemku, sprawiłbys mi wielką radość dzielać sie wiedza, z jakich pobudek
    ludzie zgadzają się być moderatorami grup dyskusyjnych?
    Bo (bez najmniejszej zlośliwosci) nic mi do głowy nie przychodzi.

    Wojtek

  • 24. Data: 2004-06-29 14:29:39
    Od: Robert <rathi_NO_@_SPAM_wp.pl>

    pawelWN wrote:
    > Czy nie sądzicie, że działanie grupy pl.praca.oferowana w obecnym kształcie
    > jest totalnie bez sensu ?
    > Osobiście uważam, że nie powinna to być grupa moderowana, przecież
    > niejednokrotnie ktoś szuka pracownika z dnia na dzień np. do pewnych
    > dorywczych prac i po kilku dniach kiedy ogłoszenie się ukaże nie jest już
    > aktualne.
    > Proponuję zaprzestać moderowania grupy.
    > Co o tym sądzicie ?

    "A to juz bylo..." i wbrew dalszym slowom piosenki, wroci znowu : ((
    --
    Robert Jaskula

  • 25. Data: 2004-06-29 17:39:21
    Od: "PiotrG" <p...@s...com.pl>

    > Niech zgadnę. I pewnie napisałeś z zapytaniem do moderatora i pewnie ten
    > niedobry moderator Ci nie odpisał?
    > Masz rację - to jest żałosne. Co? Postawa roszczeniowa...
    Wolisz postawe proszaca?
    Wiesz co, mam wrazenie, ze jest tutaj inny problem:
    Ta grupa pelni szczegolna role, bo:
    - traktowana jest przez ogloszeniodawcow powaznie i czesto jest jedynym
    miejscem publikowania ogloszenia.
    - traktowana jest przez ogloszeniobiorcow powaznie, bo moze istotnie
    zmienic ich sytuacje.
    Fakt, ze jest sie spolecznie moderatorem nie tlumaczy postepowania
    w stylu: jest jak jest, robie to co chce, a jesli sie komus nie podoba to
    papa.
    Grupy dyskusyjne sa miejscem dostepnym publicznie, i nie ma to znaczenia,
    czy sa wlasnoscia publiczna, wlasnoscia moderatorow, czy wlasnoscia TS.
    A w miejscach dostepnych publicznie powinny byc przestrzegane pewne
    normy zachowania - np. udzielanie odpowiedzi na pytania, traktowanie
    ludzi z szacunkiem.
    Zasady moderowania tej grupy sa rownie wkurzajace jak zasady przydzielania
    kredytow w banku: nigdy nie wiesz, dlaczego Ci go odmowiono - moze ktos
    mial zly dzien?
    W ciagu ostatnich dni dwukrotnie wyslalem posta na p.p.o. i do dzis zaden
    sie
    nie pojawil. Pozniejsze, innych ludzi, sie juz pojawily.
    Kiedys wysylalem - pojawialy sie. Czytnik skonfigurowany w/g FAQ.
    Ogloszenie zgodne z "wytycznymi" w FAQ. Czyli albo FAQ do bani, albo?
    Moja grzywka Ci sie nie spodobala?
    Egzekwujesz z podziwu godnym uporem przestrzeganie przez nas okreslonych
    w FAQ zasad, a Ty nie musisz przestrzegac zadnych, nawet tych
    ogolnoludzkich, dotyczacych kultury. Dlaczego?
    Generalnie: Twoje slowa mozna zrozumiec nastepujaco: Ludzie, nie traktujcie
    p.p.o tak powaznie, przeciez to taka zabawa. Jak mam czas to wam to
    wlacze - fajne, nie? A jak cos mi sie nie podoba, to se wytne, nie?
    No przeciez nikomu nie obiecywalem nic, nie?
    I nie ma to nic wspolnego z odpowiedzialnoscia i trzymaniem sie zasad -
    tylko
    raczej z miniona epoka: interesanci - poczekajcie, bo teraz to ja jem, a
    potem
    bede lezal.

    I z tego powodu coraz wiecej ogloszen pojawia sie np. na p.p.d.
    Zastanawiam sie, czy nie zlamac netykiety i nie zrobic tak samo - bo bardzo
    mi zalezy.

    PiotrG

  • 26. Data: 2004-06-29 17:44:13
    Od: "Pe.Ka" <c...@t...cy>

    From: [PiotrG] - 2004-06-29 19:39:

    > Kiedys wysylalem - pojawialy sie. Czytnik skonfigurowany w/g FAQ.

    Jeżeli to ten czytnik, z którego piszesz teraz to nie jest skonfigurowany.

    --
    Pozdrawiam _ _ _ _
    //\ _|_|_ //\ [Pe.Ka] Paweł Kruk //\

  • 27. Data: 2004-06-29 17:53:55
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    PiotrG <p...@s...com.pl> wrote:

    > Wolisz postawe proszaca?

    O co? Jeśli ktoś wysłał poprawne ogłoszenie - o nic nie musi prosić. Jeśli
    ktoś wysłał niepoprawne - powinien zapytać moderatorów, zamiast utyskiwać na
    grupie. To jest naprawdę najprostsze i najszybsze rozwiązanie.

    > normy zachowania - np. udzielanie odpowiedzi na pytania, traktowanie
    > ludzi z szacunkiem.

    Nieposądzanie i nie szkalowanie innych - vide moderatorów, co nie raz było
    tutaj prezentowane (pominę różne pomówienia o branie łapówek za coś tam...)

    > Zasady moderowania tej grupy sa rownie wkurzajace jak zasady przydzielania
    > kredytow w banku: nigdy nie wiesz, dlaczego Ci go odmowiono - moze ktos
    > mial zly dzien?

    Jeśli ogłoszenie się nie ukazało, to znaczy, że jest niepoprawne z punktu
    widzenia FAQ.

    > W ciagu ostatnich dni dwukrotnie wyslalem posta na p.p.o. i do dzis zaden
    > sie
    > nie pojawil. Pozniejsze, innych ludzi, sie juz pojawily.

    Widać był niepoprawny. Ty także nie napisałeś do moderatora.

    > Ogloszenie zgodne z "wytycznymi" w FAQ. Czyli albo FAQ do bani, albo?
    > Moja grzywka Ci sie nie spodobala?

    O widzisz. I Ty piszesz o szacunku tak?

    > w FAQ zasad, a Ty nie musisz przestrzegac zadnych, nawet tych
    > ogolnoludzkich, dotyczacych kultury. Dlaczego?

    Wybacz, ale mam dość ciągłych pyskówek tutaj i bicia piany. Natomiast FAQ
    zobowiązuje moderatora do odpowiadania na pytania. A raczej - w aktualnym
    wydaniu - na przedstawiane tu zarzuty i pomówienia.

    > wlacze - fajne, nie? A jak cos mi sie nie podoba, to se wytne, nie?

    Cóż. Jeśli to jest Twój punkt widzenia Usenetu i grupy moderowanej, to nie
    mi z tym polemizować.

    > I z tego powodu coraz wiecej ogloszen pojawia sie np. na p.p.d.

    W 99% takich, które się nie ukazały na ppo, bo były niepoprawne.

    > Zastanawiam sie, czy nie zlamac netykiety i nie zrobic tak samo - bo bardzo
    > mi zalezy.

    Cóż. To Ty ryzykujesz ewentualne posłanie do abuse.
    Co zaś do tego, że Ci zależy - gdyby Ci faktycznie zależało, to przez te
    kilka dni zapytałbyś moderatorów _dlaczego_ Twoje ogłoszenie się nie ukazało
    i co jest w nim niepoprawnego. Jeśli tego nie zrobiłeś, a wolisz tylko
    utyskiwać na grupie jak inni - wnioski nasuwają się same.
    Z mojej strony EOT i mam nadzieję, że Darek także nie będzie ciągnął dalej
    tego wątku.

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 28. Data: 2004-06-29 19:21:36
    Od: Nahia <n...@...portal.pl>

    PiotrG [Tue, 29 Jun 2004 19:39:21 +0200]:

    > W ciagu ostatnich dni dwukrotnie wyslalem posta na p.p.o.
    > i do dzis zaden sie nie pojawil.

    Popraw kodowanie to pewnie sie pojawi... Mozesz tez uzyc
    formularza WWW: http://42.pl/ppo/

    > PiotrG

    pzdr. Nahia

    --
    www.nahia.wwt.pl
    [odpowiadajac usun "." z "e.portal"]

  • 29. Data: 2004-06-30 07:23:28
    Od: DT <d...@A...pl>

    On Tue, 29 Jun 2004 19:39:21 +0200, "PiotrG"

> [...]
    >Fakt, ze jest sie spolecznie moderatorem nie tlumaczy postepowania
    >w stylu: jest jak jest, robie to co chce, a jesli sie komus nie podoba to
    Odpisuję w zasadnie tylko po to, żeby nie myśleli, że to ja pod innym
    pseudonimem :-)
    Witaj w klubie.

> [...]
    >kredytow w banku: nigdy nie wiesz, dlaczego Ci go odmowiono - moze ktos
    Gdy wytknąłem taki argument poprzednio, Sz.P, Moderator umilkł, a
    potem przez 2 dni puszczał posty na PPO. A potem 2 razy dał komunikat,
    że coś nie tegez i postów nie będzie. A potem wróciło do normy. Z tego
    wniosek, że "porządna" połajanka starczna na 4 dni.

> [...]
    >tylko
    >raczej z miniona epoka: interesanci - poczekajcie, bo teraz to ja jem, a
    Dokładnie takie same mam odczucia. Pikanterii sprawie dodaje fakt, że
    Panowie ściśle i nierozerwalnie związani są z urzędniczymi stołkami w
    jednej z najlepszych, polskich biznesowych uczelni - w zasadzie jak
    się nad tym zastanowić, to nie jest to śmieszne, tylko tragoczne...

    >I z tego powodu coraz wiecej ogloszen pojawia sie np. na p.p.d.
    >Zastanawiam sie, czy nie zlamac netykiety i nie zrobic tak samo - bo bardzo
    >mi zalezy.
    Uważam, że jest to dobry pomysł. Chyba wszyscy zainteresowani PPO
    zaglądają również tu. Taki mały bojkot, to mógłby być zimny prysznic
    dla Szlachciców. Tylko musisz brać pod uwagę fakt, że w tydzień po
    pierwszym ogłoszeniu tego typu będziemy tu mieli 1000 różnych badziewi
    od zarabiania w sieci i nie tylko...

    To w zasadzie jest jedna rzecz, która mnie przed tym powstrzymuje (tak
    Nahia, wiem, jeszcze netykieta...).

  • 30. Data: 2004-06-30 07:25:46
    Od: Nahia <n...@...portal.pl>

    DT [Wed, 30 Jun 2004 09:23:28 +0200]:

    > Taki mały bojkot, to mógłby być zimny prysznic dla Szlachciców.

    Taki maly bojkot poskutkuje zgloszeniem Was do abuse i problemami
    glownie dla Was. No ale jak tam sobie lubicie...

    Moze jednak skorzystajcie z tego formularza i nie robcie wiochy?

    pzdr. Nahia