PracaGrupypl.praca.dyskusjePo co p.p.o. jest moderowana ??? › Re: Po co p.p.o. jest moderowana ???
    From: DT <d...@A...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Po co p.p.o. jest moderowana ???
    Date: Wed, 30 Jun 2004 09:23:28 +0200

    On Tue, 29 Jun 2004 19:39:21 +0200, "PiotrG"

    >Wolisz postawe proszaca?
    >Wiesz co, mam wrazenie, ze jest tutaj inny problem:
    >Ta grupa pelni szczegolna role, bo:
    >- traktowana jest przez ogloszeniodawcow powaznie i czesto jest jedynym
    >miejscem publikowania ogloszenia.
    >- traktowana jest przez ogloszeniobiorcow powaznie, bo moze istotnie
    >zmienic ich sytuacje.
    >Fakt, ze jest sie spolecznie moderatorem nie tlumaczy postepowania
    >w stylu: jest jak jest, robie to co chce, a jesli sie komus nie podoba to
    >papa.
    Odpisuję w zasadnie tylko po to, żeby nie myśleli, że to ja pod innym
    pseudonimem :-)
    Witaj w klubie.

    >Grupy dyskusyjne sa miejscem dostepnym publicznie, i nie ma to znaczenia,
    >czy sa wlasnoscia publiczna, wlasnoscia moderatorow, czy wlasnoscia TS.
    >A w miejscach dostepnych publicznie powinny byc przestrzegane pewne
    >normy zachowania - np. udzielanie odpowiedzi na pytania, traktowanie
    >ludzi z szacunkiem.
    >Zasady moderowania tej grupy sa rownie wkurzajace jak zasady przydzielania
    >kredytow w banku: nigdy nie wiesz, dlaczego Ci go odmowiono - moze ktos
    >mial zly dzien?
    Gdy wytknąłem taki argument poprzednio, Sz.P, Moderator umilkł, a
    potem przez 2 dni puszczał posty na PPO. A potem 2 razy dał komunikat,
    że coś nie tegez i postów nie będzie. A potem wróciło do normy. Z tego
    wniosek, że "porządna" połajanka starczna na 4 dni.

> [...]
    >w FAQ zasad, a Ty nie musisz przestrzegac zadnych, nawet tych
    >ogolnoludzkich, dotyczacych kultury. Dlaczego?
    >Generalnie: Twoje slowa mozna zrozumiec nastepujaco: Ludzie, nie traktujcie
    >p.p.o tak powaznie, przeciez to taka zabawa. Jak mam czas to wam to
    >wlacze - fajne, nie? A jak cos mi sie nie podoba, to se wytne, nie?
    >No przeciez nikomu nie obiecywalem nic, nie?
    >I nie ma to nic wspolnego z odpowiedzialnoscia i trzymaniem sie zasad -
    >tylko
    >raczej z miniona epoka: interesanci - poczekajcie, bo teraz to ja jem, a
    Dokładnie takie same mam odczucia. Pikanterii sprawie dodaje fakt, że
    Panowie ściśle i nierozerwalnie związani są z urzędniczymi stołkami w
    jednej z najlepszych, polskich biznesowych uczelni - w zasadzie jak
    się nad tym zastanowić, to nie jest to śmieszne, tylko tragoczne...

    >I z tego powodu coraz wiecej ogloszen pojawia sie np. na p.p.d.
    >Zastanawiam sie, czy nie zlamac netykiety i nie zrobic tak samo - bo bardzo
    >mi zalezy.
    Uważam, że jest to dobry pomysł. Chyba wszyscy zainteresowani PPO
    zaglądają również tu. Taki mały bojkot, to mógłby być zimny prysznic
    dla Szlachciców. Tylko musisz brać pod uwagę fakt, że w tydzień po
    pierwszym ogłoszeniu tego typu będziemy tu mieli 1000 różnych badziewi
    od zarabiania w sieci i nie tylko...

    To w zasadzie jest jedna rzecz, która mnie przed tym powstrzymuje (tak
    Nahia, wiem, jeszcze netykieta...).