PracaGrupypl.praca.dyskusjePo co kumo kiepska praca??? › Re: Po co kumo kiepska praca???
    From: gromax <gromax@WYTNIJ_TO_interia.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Po co kumo kiepska praca???
    Date: Sun, 11 Dec 2005 00:38:25 +0100

    Jotte wrote:

    > W wiadomości news:dnfkcf$kk4$1@inews.gazeta.pl gromax

    > Nie rozumiesz. Ale podam Ci przykład firm, które wcale nie są małe a myślą
    > w skali makro. Są to np. banki. <ciach>, ale <ciach> zrozumiały bezsens
    > zasady "nie płacisz - won".
    zapłaci. nie dziś to za rok. Chociazby dlatego że nie będzie mógł się już
    więcej zadłużyć.
    a to "makro" to po prostu duzo większy rynek działania a tym samym dużo
    większe środki finansowe. A dłużnik ktory dłużej płaci? złoty klient dla
    banku, bo ten ma większy zarobek. przy spoźniających się spłatach są
    odsetki karne itede itepe.

    > Przyparty do muru dłużnik ma wybór żyć albo płacić.
    to na chwilę obecną, nie zapłaci dziś, to zapłaci za rok. Banki to
    instytucje które zarabiają na obrocie dość specyficznym towarem jakim są
    pieniądze
    > Nie trudno zgadnąć co wybierze, a możliwości uników ma spore.
    pozorne. ten dłużnik będzie chciał za jakiś czas kupić samochód, dom, pralkę
    czy lodówkę, być może na raty...

    > Toteż banki
    > toczą negocjacje, układy, aby odzyskać choć część należności i często na
    > gorszych dla siebie warunkach niż pierwotnie zakładały.
    pozory, pozory...

    > Prawo w Polsce tworzone jest w warunakach demokracji
    prawo w polsce tworzone jest przez ludzi ktorzy zostali wybrani
    demokratycznie i tu demokracja się kończy. a zaczynają się negocjacje,
    układy, lobbing itepe itede. ideowców w polityce jest na prawdę niewielu

    >No ale nie ma przymusu żyć, <ciach>. Szerokiej drogi i powodzenia.
    ty masz pomysły. chcesz uciekać bo ci się coś nie podoba? nieźle jesteś
    krótkowzroczny, lepszą (choć nie powiem że najlepszą) metoda od ucieczki
    jest atak

    > Do mojej edukacji nic nie dołożyłeś dotąd i z pewnością niczego dołożyć
    > nie zdołasz. Próżne wysiłki i puste zadęcie.
    napisz sobie tę sentencję nad łóżkiem, biurkiem, nad telewizorem, monitorem
    i w ubikacji. Wtedy może zrozumiesz czym się różni skala mikro od makro
    --
    ---- to tylko moje zdanie ---