PracaGrupypl.praca.dyskusjePo co kumo kiepska praca??? › Re: Po co kumo kiepska praca???
  • Data: 2005-12-10 23:27:43
    Temat: Re: Po co kumo kiepska praca???
    Od: "Immona" <c...@n...googlemailu> szukaj wiadomości tego autora

    news:dnfmhd$pk2$1@news.dialog.net.pl...
    >W wiadomości news:dnflam$oau$1@inews.gazeta.pl gromax

    > Źle zainwestowałeś. Zdarza się. Znasz dziedzinę działalności gospodarczej
    > gwarantującą sukces finansowy? Jeśli tak - to było tam celować.

    To czemu nie powiesz pracownikowi, ktoremu pracodawca nie wyplacil naleznej
    pensji za wykonana prace "Zdarza sie. Znasz firme gwarantujaca wyplate
    pensji - trzeba bylo tam celowac"?
    Sytuacja jest ta sama: jedna ze stron umowy nie wywiazuje sie narazajac
    druga na dotkliwe straty.
    A straty bywaja dotkliwe - dla wielu ludzi, ktorzy cos wynajmuja, jest to
    wazna czesc ich dochodu, czasem nawet glowny dochod. Rekiny finansowe, ktore
    "inwestuja", zwykle ida w sektor wynajmu firmom, ktory jest mniej
    klopotliwy. Mnostwo wynajmujacych ludzi to np. rencisci dorabiajacy
    podnajmowaniem pokoju studentowi lub tacy ludzie jak doktorant, ktorego
    opisywalam camelowi, ludzie probujacy dzieki dodatkowemu dochodowi z wynajmu
    zwiazac koniec z koncem i poswiecajacy dla tego dochodu w jakims stopniu
    wlasna wygode.

    I.