PracaGrupypl.praca.dyskusjePo co kumo kiepska praca??? › Re: Po co kumo kiepska praca???
  • Data: 2005-12-10 23:23:48
    Temat: Re: Po co kumo kiepska praca???
    Od: gromax <gromax@WYTNIJ_TO_interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Źle zainwestowałeś. Zdarza się.
    to się zgadza, ale dlaczego ja mam tracić dalej? przecież nie piszemy o tym
    że może się trafić zła decyzja, bo każda z naszych decyzji teoretycznie
    może być błędna (cokolwiek by to miało znaczyć). tu nie chodziło o nic
    innego jak to że nie mogę przerwać tej złęj inwestycji tylko ciągle mam w
    nią inwestować. co mi się najzwyczajniej w świecie nie opłaca

    > Znasz dziedzinę działalności gospodarczej
    > gwarantującą sukces finansowy? Jeśli tak - to było tam celować.
    ehh...

    > To już coś bardziej pragmatycznego.
    pragmatyzm? guzik prawda, po prostu moje widzi-mi-się. bo nie musi mi się
    chcieć jej pomagać, prawda?

    --
    ---- to tylko moje zdanie ---