PracaGrupypl.praca.dyskusjePlaga matołów › Re: Plaga matołów
  • Data: 2005-09-08 16:56:12
    Temat: Re: Plaga matołów
    Od: Paweł 'Styx' Chuchmała <s...@h...t15.ds.pwr.wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W artykule <1...@n...onet.pl>
    stokrotka napisał(a):

    > Bo KAŻDEMU maturzyści ułatwi to zdanie matury.

    Ale w jaki sposób? Na maturze można ze słowników korzystać.

    > nie rozumiem pytania. Pisałam, ze 7 latków jest 400 tyś, to dane podawane w
    > mediach dopiero co, przy rozpoczęciu roku szkolnego. Przypuszczam, ze względu
    > na przyrost naturalny około 0, że jest podobna liczba każdego rocznika tak
    > młodego (w ganicach błędu 10%), a 80 % podchodzi do matury (albo więcej).
    > Stąd jeśli maturzystów jest około 400tyś to wystarczy by podpisał co 4 i
    > wystarczy na zebranie 100tyś podpisów potrzbnych do rozpoczęcia legislacji.

    Nie o to mi chodziło, a o to, że większość by była za zmianami. Skąd wiesz
    że większość? Jak na razie na tej grupie też nie widać żeby była to
    większość.

    > Jest również oczywiste , ze każdy 6,7,8 latek będzie wolał mieć 1 literkę "h"
    > zamiast "h" i "ch",

    I większość by chciała jeść same słodycze. Ale to nie podpisy 6-8 latków
    są decydujące.

    > Sam im wyslili list gończy za mną :)))))))))

    Znaczy co? Najpierw napisałaś, że jesteś w stanie szybko przygotować
    projekt, a jak Ci dałem namiary na instytucję, któ?a Ci go zweryfikuje bo
    za to ustawowo odpowiada, to Ci chęci minęły? Znaczy - "Weźmy się i
    zróbcie"?

    Pozdr,

    --
    Paweł 'Styx' Chuchmała