PracaGrupypl.praca.dyskusjePlaga matołów › Re: Plaga matołów
  • Data: 2005-09-08 22:24:52
    Temat: Re: Plaga matołów
    Od: złoty <m...@o...TEGONIEMA.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 2005-09-08 09:57 , walcząc mozolnie z klawiaturą Kira w pocie czoła
    napisał/a:

    > Po co? A po to, ze to jest moj jezyk, jezyk mojej rodziny, moich
    > przodkow. On wyglada wlasnie tak, a nie inaczej i ja osobiscie
    > uwazam, ze taka a nie inna pisownia, wyrabiana przez ludzi przeciez
    > a nie ustawodawcow, jest jak najbardziej sluszna.

    [ciach reszta]

    no..no! ..nie rozpędzaj się tak! Jeszcze 100-150 lat temu posługując się
    językiem jakiego obecnie używasz, uznana byś była za zwykłego odmieńca i
    nieuka. Obecny język sporo odbiega od staropolszczyzny. Jak widać zatem -
    jest to coś co stopniowo się zmienia. Oczywiście można się na to oburzać
    - ale tak już jest.

    pzdr
    A.

    PS. .. a tak przy okazji - kreowanie się na obrończynię "wyrabianej przez
    ludzi [...] słusznej pisowni" w kontekście braku używania przez Ciebie
    polskich liter wygląda troszkę dziwacznie ;)