PracaGrupypl.praca.dyskusjePlaga matołów › Re: Plaga matołów
  • Data: 2005-09-08 18:27:19
    Temat: Re: Plaga matołów
    Od: "stokrotka" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ale w jaki sposób? Na maturze można ze słowników korzystać.
    Ale to zajmuje czas. A z tymi słownikami, to w praktyce jest różnie.

    > że większość? Jak na razie na tej grupie też nie widać żeby była to
    > większość.
    Przecież dzieciaki nie umieją pisać, więc jak mają stanowić większość w takiej
    dyskusji? Skąd maj wiedzieć o tym forum, oni jeszcze nie umieją płynnie czytać,
    ale już zadają putania dlaczego u i ó itp.

    > Ale to nie podpisy 6-8 latków są decydujące.
    I tu właśnie właśnie wychodzi twój egoizm.

    > Znaczy co? Najpierw napisałaś, że jesteś w stanie szybko przygotować
    > projekt, a jak Ci dałem namiary na instytucję, któ?a Ci go zweryfikuje bo
    > za to ustawowo odpowiada, to Ci chęci minęły?
    Ja myślałam, że za prwo w Polsce odpowiada sejm. Czy źle myślałam ? :)))))))
    A prosiłam o pomoc w znalezieniu kogoś , kto obiektywnie, i rozsądnie
    zwreryfikuje taki projekt, a nie instytucję niestety , przynajmniej z nazwy,
    dość skostniałą.