PracaGrupypl.praca.dyskusje › Pilne! Spamy - pytanie do fachowców

  • 1. Data: 2005-01-15 15:31:19
    Temat: Pilne! Spamy - pytanie do fachowców
    Od: "tiras" <t...@o...pl>

    Drogie Koleżanki i Koledzy powiedzcie mi czy jest jakiś sposób żeby
    zablokować tych pierdolonych spamerów którzy ogłaszają "praca przez
    internet" "praca w domu" "zarobek dla wszystkich" itp. Oraz "MLM"
    "chgałupnictwo" i tym podobne gówno. Często odbieram msg w ciężarówce i nie
    mam ochoty tego kurewskiego oszustwa czytać. Każdy bajt się liczy :-) Czy
    można się przed tym jakoś bronić?
    Będe bardzo wdzięczny za pomoc.
    Pozdrawiam
    TIRas (Scania R 580)

  • 2. Data: 2005-01-15 17:59:01
    Temat: Re: Pilne! Spamy - pytanie do fachowców
    Od: "cyrusNew" <d...@w...pl>

    Użytkownik "tiras" <t...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > nie
    > mam ochoty tego kurewskiego oszustwa czytać. Każdy bajt się liczy :-) Czy

    NTG

  • 3. Data: 2005-01-15 19:17:37
    Od: Jan Kowalski <j...@k...pl>

    15.01.05 16:31:
    > Drogie Koleżanki i Koledzy powiedzcie mi czy jest jakiś sposób żeby
    > zablokować tych pierdolonych spamerów którzy ogłaszają "praca przez

    Święta racja: mają w nosie etykietę grupy! Ale co do etykiety,
    proponuję do tego grona zaliczyć też tych, co nie potrafią ustawiać
    kodowania swoich wiadomości oraz stosujących niecenzuralne słownictwo!

  • 4. Data: 2005-01-21 09:24:28
    Od: "bezrobotny" <A...@g...pl>

    > TIRas (Scania R 580)

    ile wyciąga taka scania z pustą przyczepą?
    badałeś osiągi, ile ma do setki?

    no i jak to robisz, jedną ręką kierujesz, a drugą
    piszesz maile?

    pozdr.
    P.S. kiedyś też sobie kupię ciężarówkę...